کد خبر 220777
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

امام جمعه زاهدان عنوان کرد:

آب و راه‌ها ۲ اولویت نخست در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان باشد

آب و راه‌ها ۲ اولویت نخست در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بحران آب و نابسامانی راه‌ها باید ۲ اولویت این استان در تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مشاور ارشد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سازمان مدیریت برنامه و بودجه دارای جایگاه مهم و فرمان حرکت دستگاه‌های مختلف در سطح کشور است از این جهت که با برنامه‌ریزی، توزیع مناسب بودجه و نظارت دقیق می‌تواند از روش‌های مختلفی موثر واقع شود.
وی افزود: به تناسب اهمیت و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی اگر کار به شیوه مطلوب انجام شود دارای ارزش مضاعف است و در صورتی که با کیفیت لازم انجام نشود به مراتب آسیب‌های آن نیز بیشتر است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: با عملکرد مطلوب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی می‌توان سنگ بنای خوبی قرار داد تا در طول سال‌های مختلف از نفع آن بهره‌مند باشیم و اگر در مورادی سنگ بنا به شکل مطلوب گذاشته نشود کار با مشکل مواجه و اصلاح روند کاری سخت و زمان‌بر خواهد شد.
وی توجه بیشتر به حوزه فعالیت‌های فرهنگی و نیز اهتمام به پیوست فرهنگی در طرح‌های مختلف عمرانی را خواستار شد و افزود: بحران آب و طرح‌های انتقال آب از دریای عمان، چاه‌های ژرف، تهلاب و نیز وضعیت نامطلوب راه‌ها از جمله مشکلات عمده در سیستان و بلوچستان است که باید مورد اهتمام قرار گرفته و بودجه‌های بیشتری در این جهت به استان تخصیص یابد.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: بحث سوخت، بازارچه‌های مرزی، صنعت، معدن و تجارت از دیگر عرصه‌های مهم فعالیت و سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha