کد خبر 220718
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

علی لطیفی در گفتگو با «حیات»:

از کیفیت پخش بازی استقلال - مس حالم بد شد/ تعطیلی لیگ به پویایی مسابقات ضربه می‌زند

از کیفیت پخش بازی استقلال - مس حالم بد شد/ تعطیلی لیگ به پویایی مسابقات ضربه می‌زند

پیشکسوت استقلال عقیده دارد به دلیل تعطیلی مسابقات، این تیم از شرایط آرمانی فاصله گرفته است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل استقلال با مس رفسنجان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد این بازی صحبت کنم باید تاسف بخورم بابت کیفیت افتضاح فیلم‌برداری و پخش این مسابقه که واقعاً می‌گویم حالم از آن به هم خورد. من در مورد لیگ های اروپایی هم صحبت نمی‌کنم ولی بازی‌های همین کشورهای آسیایی را می‌بینم و از کیفیت پخش و سایر موارد آن لذت می‌برم. نمی‌دانم در لیگ برتر ایران یک بازی پخش مستقیم با این همه بیننده چرا باید چنین کیفیتی داشته باشد؟ این کیفیت فیلم برداری، آن کیفیت چمن و سایر موارد را هم که دیگر نگویم. به قول عادل فردوسی‌پور در فوتبال ایران باید همه چیزمان به هم بیاید. کیفیت تصاویر واقعاً خجالت آور بود و امیدوارم این را انعکاس دهید تا بلکه به خودشان بیایند و یک فکری به حال این وضعیت داشته باشند.

وی افزود: کیفیت این بازی تحت تاثیر تعطیلی طولانی مدت لیگ بود. ما در بدنسازی و نگه داشتن بازیکنان در شرایط بازی به خودی خود مشکل داریم و تعطیلی مسابقات هم مزید بر علت می‌شود تا پویایی از لیگ ما گرفته شود. تعطیلات متعدد و طولانی مدت کیفیت بازی ها را می‌گیرد و این اثرش را روی دیدار استقلال و مس رفسنجان هم گذاشته بود. شما نگاه کنید سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشت و در شرایط بازی قرار داشت چقدر عملکرد بهتری داشت. این را امروز ار تیم پرسپولیس هم مقابل گل گهر خواهید دید. این تعطیلات به فوتبال ما واقعاً ضربه می‌زند و اثر مستقیمی هم روی کیفیت بازی دیروز داشت که به نظرم باعث شده بود دو تیم شادابی و نشاط در زمین نداشته باشند.

پیشکسوت استقلال در ادامه عنوان کرد: در خصوص خود بازی باید بگویم دو تیم کمی محتاطانه بازی کردند و در ابتدا به دنبال این بودند که بازنده بازی نباشند و در نوبت بعد اینکه اگر فرصتی به دست آوردند بتوانند برنده بازی شوند. موقعیت‌هایی در طول بازی ایجاد شد و استقلال تیم برتر این میدان بود و به نظرم شایسته این بردی که به دست آورد بود. سه امتیاز مهم در شرایطی که تیم سرحال و آماده نیست می‌تواند مفید و موثر باشد و امیدوارم این روند در ادامه برای آبی‌پوشان شکل بهتری به خودش بگیرد. استقلال هنوز از  فرمت ایده آل خودش فاصله دارد و تا وقتی آمده بود کمی جان بگیرد به تعطیلی لیگ برتر خورد و بدشانسی بزرگی برای آبی پوشان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha