کد خبر 220689
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

فرمانده نزاجا:

ولایت مداری اصل حرکت نیروی زمینی ارتش است/ اجرای ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی در نزاجا

ولایت مداری اصل حرکت نیروی زمینی ارتش است/ اجرای ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی در نزاجا

حیدری گفت: ما ۳ اصل را در نیروی زمینی طراحی کردیم. ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری ۳ اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است.

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر گفت: اگر نیروی زمینی امروز درخشیده به برکت نظام جمهوری اسلامی و مقام معطم رهبری لست زیرا مسیر را بر اساس صراطی که حضرت آقا تبیین کردند حرکت میکنیم.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی اصل بر این است که در مسیر ولایت و عالمانه و عاشقانه حرکت کنیم. ما ۳ اصل را در نیروی زمینی طراحی کردیم. ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری ۳ اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است.

وی گفت: ما در نیروی زمینی حرام کردیم حتی یک ثانیه اتلاف وقت بر سر موضوعی کنیم که ریشه در بیانات مقام معظم رهبری نباشد حرام کردیم و این است ولایت محوری.

وی با تاکید بر اینکه شایسته سالاری نیز در چارچوب ترتیب ولایی برای ما اهمیت دارد افزود: ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی را اعلام کردیم و تمامی اعتبارات ما در این ۳۱ مسیر هزینه میشود. ۱۲ طرح از طرح لبیک مخصوص جذب، نگهداست و بهره برداری و حفظ سلامت روح و روان کارکنان است. موردی داشتیم که نیروی زمینی ارتش ۷۰۰ میلیون تومان داده تا آن نظامی را از اعدام نجات دهد.فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: با تصویب مقام معظم رهبری تکلیف خود کردیم که تسلیحات را نوسازی و بروز کنیم که ۳ سال لست که گام به گام آن را اجرا میکنیم و سلاح های قدیمی را جمع آوری می‌کنیم. از سوی دیگر تکلیف کردیم که در تامین خانه کارکنان اقدامات لازم را انجام دهیم و تا پایان سال آینده ۱۷هزار واحد مسکونی تحویل میگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha