کد خبر 220644
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی:

اقدامات برای بازنگشتن معتادین به کمپ کافی نیست

اقدامات برای بازنگشتن معتادین به کمپ کافی نیست

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: در ۶ ماه اخیر ۹۸۲ معتاد متجاهر در استان به کمپ منتقل شده‌اند، اما اقدامات برای بازنگشتن این معتادین و اشتغالزایی برای آنها کافی نیست.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی  اظهار کرد: با اینکه در استان شاهد افزایش سرقت‌های خُرد هستیم اما در مقابل ۲۳ درصد این سرقت‌ها کشف شده که در این موضوع افزایش ۷ درصدی نسبت به گذشته داشته‌ایم.

وی گفت: خوشبختانه در خراسان‌شمالی هیچگونه سرقت مسلحانه و یا سرقت خشن نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی افزود: در سرقت‌های منازل، خودرو، فروشگاه و مغازه شاهد کاهش ۳ درصدی کاهش بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سرقت‌های مهم که تعداد ۳ هزار و ۷۵۵ بود، ۴ درصد کاهش داشته‌ایم و در این مقوله ۲۴ درصد رشد کشفیات داشته‌ایم.

سردار مطهری‌زاده بیان داشت: ۶۸۹ کیلو انواع موادمخدر در خراسان‌شمالی طی ۶ ماهه اخیر کشف شده که افزایش ۳۹ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به وجود ۵۸۰ معتاد متجاهر در استان بیان داشت: در ۶ ماه اخیر ۹۸۲ معتاد متجاهر به کمپ منتقل شده‌اند، اما اقدامات برای بازنگشتن این معتادین و اشتغالزایی برای آنها کافی نیست.

وی گفت: بیشتر این معتادین تحصیلات دیپلم به پایین دارند.

سردار مطهری‌زاده با اشاره به صدور گذرنامه در استان تصریح کرد: تعداد کل گذرنامه‌ها عادی صادر شده در ۶ ماه اخیر ۱۶ هزار ۴۴۲ بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در ۶ اخیر بیش از ۲۹ هزار انواع گذرنامه صادر و تمدید شده است، بیان داشت: سهم اربعین از این گذرنامه ها ۲۱ هزار ۶۷۳ نفر بود که این عدد نشان دهنده سفر به اتبات عالیات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha