کد خبر 220485
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با «حیات»:

امیدوارم اثر مثبت آشتی کنان خطیر و نکونام را ببینیم/ نباید فریب نتیاج مس را بخوریم

امیدوارم اثر مثبت آشتی کنان خطیر و نکونام را ببینیم/ نباید فریب نتیاج مس را بخوریم

پیشکسوت استقلال عقیده دارد مس رفسنجان با وجود عملکرد نسبتاً ضعیف در هفته‌های گذشته، تیم خطرناکی محسوب می‌شود.

مهدی  فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در آستانه دیدار حساس و مهمی که مقابل مس رفسنجان در پیش دارد اظهار داشت: استقلال بعد از مدت‌ها دوری از میادین امروز وارد مسابقه خواهد شد. تقابل استقلال و مس رفسنجان در شرایطی اتفاق می‌افتد که ما از میزان آمادگی تیم‌ها خبر نداریم. تعطیلی طولانی مدت تیم و بازیکنان را از شرایط مسابقه خارج می‌کند و پویایی را از لیگ می‌گیرد. من از وضعیت تمرینات و بازیکنان آگاهی ندارم و نمی‌دانم استقلال در چه وضعیتی است و برای همین نمی‌توانم نظر دقیق بدهم ولی به طور کلی استقلال با وجود کمبودهایش تا اینجای کار خوب جلو آمده و می‌تواند امروز هم یک برد 3 امتیازی دیگر کسب کند به شرطی که باهوش باشد و حریفش را دست کم نگیرد.

وی افزود: مس رفسنجان از تیم‌های خوب لیگ برتر در سال‌های اخیر بوده که پله پله رشد کرده و بالا آمده و ساختار و امکانات خوبی دارد و سرمربی خوبی هم دارد. نباید به نتایج هفته‌های گذشته آنها نگاه کنیم و فریب این نتایج را بخوریم و  فکر کنیم تیم ضعیف و دست و پا بسته‌ای هستند و کار مقابل آنها راحت است. به نظرم استقلال امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌هایش را تا اینجای فصل در پیش دارد و باید هوشمندانه در زمین عمل کند. با وجود امتیاز میزبانی استقلال می‌تواند برنده بازی امروز باشد و اگر می‌خواهد در کورس بماند حداقل در خانه نباید امتیاز بدهد چرا که کار برایش سخت‌تر خواهد شد. من به برد استقلال در این بازی خوشبین هستم.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امیدوارم اثر مثبتش را در تیم و روند حرکتی آن ببینیم، آشتی کنان و صلح میان خطیر و نکونام است. یک مجموعه وقتی به هدفش می‌رسد که اعضای آن همدل و همراه باشند و اختلاف هم تا حدی که مشکل‌ساز نشود حتی خوب است ولی این اختلافات شدیدی که شاهدش بودیم فقط برای استقلال مخرب بود و خوشحالم که دو طرف با هم دست دوستی دادند. امیدوارم اثر مثبت این اتفاق را در تیم ببینیم. از این به بعد باید شاهد رفع مشکلات تیم خصوصاً در بعد اقتصادی باشیم و وضعیت مالی باشگاه بهبود پیدا کند و از طرفی تمرکز نکونام هم روی امور فنی باشد. یک سری ضعف‌ها هم در تیم هست که در پیش فصل برطرف نشد و باید تحمل کنند تا در نیم فصل بتوانند با اضافه کردن چند نیروی کارآمد تیم را تقویت کنند و نیم فصل دوم بهتری را ر تیم شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha