کد خبر 220402
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

حسینی: گل‌های بد، مفت و بچگانه‌ای خوردیم

حسینی: گل‌های بد، مفت و بچگانه‌ای خوردیم

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی برابر تراکتور گفت: ابتدا باید از هوادارانمان عذرخواهی کنم. حضور پرشوری داشتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی برابر تراکتور گفت: ابتدا باید از هوادارانمان عذرخواهی کنم. حضور پرشوری داشتند. متأسفانه اتفاقاتی که دوست داشتیم بیفتد، رخ نداد. بچه ها زحمت کشیدند و فوتبال بدی که بازی نکردیم، ولی این نتیجه رقم خورد. وقتی که شما گل های بد و مفت دریافت می کنی و نمی توانی از موقعیت ها استفاده کنی، در دام حریف گرفتار می شوی و نتیجه را می بازی.

او ادامه داد: اتفاقی که امشب افتاد را باید خوب بررسی کنیم و تحلیل خوبی از این 6 دیدار داشته باشیم. باید تیم را سریع جمع کنیم تا خدایی نکرده، روندمان از این بیشتر نزولی نشود. مطمئنم با کار خوبی که بچه ها می توانند انجام دهند، قادر خواهیم بود که شرایط را برگردانیم.
حسینی: گل‌های بد، مفت و بچگانه‌ای خوردیم
او در مورد مشکلات تیم در امر گلزنی طی بازی های اخیر نیز گفت: به هر شکل موقعیت هایی که باید به گل ختم می شد را ایجاد کردیم، هم در این بازی و هم دیدار قبل؛ ولی موفق نبودیم. آنها یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند و با آن به گل رسیدند. ما ضربات ایستگاهی مختلفی را در اطراف محوطه جریمه به دست آوردیم و علی رغم اینکه روی آن تمرین کرده بودیم ولی متأسفانه به گل نرسیدیم. به هر شکل زمانیکه تیم اینگونه می بازد، جایی برای حرف زدن نیست و باید سریعا بررسی کرد تا تیم را جمع و جور کنیم و روند را بهتر کنیم.

«شما در 25 دقیقه ابتدایی بازی چهار موقعیت گل داشتید ولی استفاده نکردید.» حسینی در پاسخ به این صحبت های خبرنگار گرفت: به هر شکل تیم ما فوتبال بدی انجام نداد و برابر تیم با تجربه تراکتور، فوتبال قوی بازی کرد. زمانیکه شما گل های بد و بچگانه می خورید و از موقعیت ها استفاده نمی کنید، این اتفاقات رخ می دهد. باید سعی کنیم این داستان را جمع کنیم. ولی فکر کنم که متأسفانه دوباره 25 روز بازی نداریم.
حسینی: گل‌های بد، مفت و بچگانه‌ای خوردیم
حسینی درخصوص اینکه تیم امروز اشتباه فردی زیادی داشت، پاسخ داد: زمانیکه شما مدت زیادی را تعطیل باشید، بازیکن از شرایط بازی خارج می شود. وقتی که تیم اینگونه می بازد، نباید دنبال بهانه باشیم. باید بررسی کنیم، اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم و بتوانیم کیفیت تیم را بالاتر ببریم. واقعیت این است که بچه های ما خیلی زحمت کشیدند، فوتبال جذابی هم بازی کردند. تیم حریف توانست از موقعیت هایش و اشتباهات ما خوب استفاده کند. ما در دام آنها گرفتار شدیم. زمانیکه برابر چنین تیم هایی اشتباه می کنید، آنها شما را تنبیه می کنند.

سرمربی آلومینیوم درخصوص شروین بزرگ نیز گفت: او به اندازه ای که می بایست بازی کند، بازی کرده است.

وی گفت: گل سومی که دریافت کردیم اصلا نباید اتفاق می افتاد. بین دو نیمه با بچه ها خیلی صحبت کردم که اگر بخواهیم احساسی شویم و انضباط تیمی ما به هم بخورد، آنها بازیکنانی دارند که می توانند در برگشت ها و در انتقال به حمله، ما را اذیت کنند که متأسفانه این اتفاق افتاد. ما نباید به بازیکنان و تیممان شک کنیم. همانطور که ملاحظه کردید، تیم ما فوتبال بدی بازی نکرد. این اتفاقی است که در فوتبال رخ می دهد. باید درس بگیریم و خودمان را جمع و جور کنیم. نه باید خیلی ناامید شویم و نه اینکه به هم بریزیم. قسمت بد قضیه این است که ما دوباره 25 روز دیگر بازی نداریم.
حسینی: گل‌های بد، مفت و بچگانه‌ای خوردیم
حسینی در مورد اینکه گوهری در دیدارهای اخیر ضعیف عمل کرده است و اشتباهات فردی داشته است، توضیح داد: ما باید در روزهای سخت از بازیکنانمان حمایت کنیم. وقتی که یک بازیکن مرتکب اشتباه فردی می شود، خود بازیکن از همه بیشترناراحت تر است. ما باید از بازیکنانمان حمایت کنیم. اشتباهات فوتبال است و جذابتش به همین مسائل است. باز هم تأکید می کنم، ما فوتبال قوی را مقابل تراکتور بازی کردیم. به هر شکل اتفاق خوبی بود که امروز برای آن تیم رخ داد و به آنها تبریک می گویم و اتفاق تلخ هم برای ما افتاد. باید درس بگیریم و این روند را تغییر دهیم. ما دوباره نمی دانیم چگونه باید این روند را برگردانیم. به هر شکل، خدا کمک کند و شما نیز از تیم ما حمایت کنید که دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

سرمربی آلومینیوم در پایان و درخصوص دریافت 6 گل در دو دیدار اخیر پاسخ داد: ما در این دو دیدار به دلیل اتفاقات و اشتباهات خیلی ضرر کردیم. به هر شکل باید بررسی کنیم. حتما بایستی این مشکل را تا جایی که ممکن است حل کنیم. چون تیم های من به راحتی گل نمی خورند ولی متأسفانه امروز این اتفاق افتاد و جای هیچ دفاعی نیست. باید بنشینیم و فکر کنیم که باید چه کاری انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha