کد خبر 220389
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف کردیم، گفت: طی همین بازه زمانی بیش از ۳۰ تُن مواد مخدر در این استان کشف شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرماندهی انتظامی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان در این مدت ۱۰ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا سه هزارو ۳۳۱ دستگاه انواع خودرو در بحث قاچاق توقیف و حدود چهار هزار متهم در بحث قاچاق شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان؛ ماموران انتظامی شهرستان میناب نیز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو هیوندا که در بین درختان اطراف روستای طالوار متوقف بوده، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی متوجه شدند که خودروی متوقف شده فاقد پلاک و مدارک مثبت گمرکی است که توسط قاچاقچیان در بین درختان پنهان شده بود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودروی هیوندا قاچاق را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha