کد خبر 220368
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

سردار آزادی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

تعامل مثبت سازمان حفظ آثار با تولیدکنندگان آثار سینمایی

تعامل مثبت سازمان حفظ آثار با تولیدکنندگان آثار سینمایی

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: وظیفه ما تعامل و معرفی آثار به مجموعه هایی است که به تولید آثار سینمایی می پردازند مانند سازمان اوج، بنیاد فرهنگی روایت و حوزه هنری که با آنان تعامل نزدیک داریم. 

سردار عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره این سوال که نظارت بر اساس شاخص در حوزه آثار دفاع مقدس چگونه صورت می گیرد، گفت: ناشران استانی که به ما مرتبط هستند ملزم شده اند که آثار خود را قبل از چاپ برای ممیزی بفرستند و حدود 2 صفحه شاخص برای آنان تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: درباره سایر ناشران نیز انجمن فعالان کتاب دفاع مقدس راه اندازی شده است که این کار را پیگیری می کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج اظهار کرد: مهم ترین شاخص ما گونه کتاب است و اصرار داریم روی ادبیات داستانی به صورت رمان، داستان و تاریخ کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای کتابهایی که جنبه تبدیل شدن به فیلم و سریال دارند، چه اقداماتی انجام داده اید بیان کرد: ما به سهم خود با سازمانهایی که در زمینه تولید و تهیه آثار سینمایی و تلویزیونی فعال هستند، تعامل کرده و آثار را به آنان معرفی می کنیم و این تولید کنندگان  هستند که درباره ساخت اثر تصمیم گیری می کنند. در حقیقت وظیفه ما تعامل و معرفی آثار به مجموعه هایی است که به تولید آثار سینمایی می پردازند مانند سازمان اوج، بنیاد فرهنگی روایت و حوزه هنری که با آنان تعامل نزدیک داریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha