کد خبر 220333
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نظام اسلامی مبتنی بر نگاه توحیدی است

نظام اسلامی مبتنی بر نگاه توحیدی است

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که نظام اسلامی مبتنی بر نگاه توحیدی است، گفت: ثمرات این نگاه در کارها اثرگذار است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت الله صادق لاریجانی پیش ازظهر پنجشنبه در همایش ملی بابل شهر دارالمومنین با اظهار اینکه اگر انسان تعقل در دین داشته باشد، دارای مقام جامعی خواهد بود، افزود: ریشه بسیاری از خیرات در کشور توجه به دین است.

وی با عنوان اینکه انسان باید به نهاد خود برگردد، افزود: در مازندران و اطراف آن علمای زیادی حضور داشتند و آیت الله کوهستانی از بزرگترین مجتهدان عالم بود و ایشان از شاگردان نجفی اشرافی بوده است

وی با اظهار اینکه علم عالمان و اخلاص آنان از مولفات اثرگذار به شمار می‌رود، آیت الله روحانی را از جمله شخصیت‌های پاکباخته دانست و گفت: تفقه در دین فقط مربوط به احکام شرعی نیست بلکه باید به نسل جوان پاسخ دهیم و باید حرف برای گفتن داشته باشیم.

آیت الله لاریجانی با عنوان اینکه کتاب خدا و معارف اهل بیت مملو از علوم به شمار می‌رود، گفت: باید روی مؤلفه‌های اثرگذار در علوم انسانی و دینی کار کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دخالت ارزش‌های اخلاقی و دینی در ساحت علوم انسانی قابل توجه است و باید در این زمینه حرف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مبتنی بر نگاه توحیدی است، گفت: تمامی کارها باید پشتوانه توحیدی داشته باشد و این نگاه در قرآن کریم موج می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha