کد خبر 220326
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان برگزار شد

دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت کشور و ۱۳۰ نفر از روحانیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام سعید شهابی، ضمن اشاره به اهمیت موضوع امامان محله در استان کرمان گفت: امامان محله علاوه بر اینکه امام جماعت هستند، امورات محله را نیز پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان، ۱۳۰ نفر از روحانیون سراسر استان با حضور حجت‌الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و سیستان و بلوچستان در کرمان حضور دارند.

شهابی افزود: در این همایش دو روزه، توانمندسازی امامان محله، سخنرانی‌های مسئولین و بازدیدهای میدانی از خدمات امامان محله سیرجان و رفسنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، خدمات امامان محله را به سه دسته تقسیم‌بندی کرد و افزود: امامان محله پایگاه اجتماعی، امامان محله مستقر در روستا و شهر و امامان محله مدارس صدرا، سه دسته امامان محله استان کرمان هستند.

وی افزود: در موضوع امامان پایگاه‌های اجتماعی، حدود ۴۳ پایگاه در حاشیه شهرهای بزرگ استان تشکیل و به معضلات اجتماعی این مناطق رسیدگی می‌کنند.

وی تعداد امامان محله مستقر در شهر و روستا را ۷۷ نفر عنوان کرد و گفت: این دسته از امامان محله در شهر و روستاهای استان استقرار داشته و علاوه بر خدمات امام جماعت، امورات محله خود را نیز پیگیری می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha