کد خبر 220284
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

استاندار چهارمحال و بختیاری: اعتبارات بهبود وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای کوهرنگ تامین شد

استاندار چهارمحال و بختیاری: اعتبارات بهبود وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای کوهرنگ تامین شد

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرسازی، آسفالت و ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به ویژه در بخش بازفت، صمصامی و گزستان این شهرستان از اولویت‌های این استان است و اعتبارات مورد نیز نیز تامین شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در جمع مردم روستای میاندوهان علیا شهرستان کوهرنگ افزود: برای بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان کوهرنگ اعتباری لازم از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ تامین شده است.

وی اظهار داشت: به محض مطلوب شدن شرایط آب و هوا، نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به خصوص در مناطق روستایی اقدام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجتمع آبرسانی روستایی دهناش (مشتمل بر ۱۷ روستا) و منطقه گزستان شهرستان کوهرنگ گفت: با همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محرومی که فاقد شبکه آبرسانی هستند، در حال انجام است.

وی ادامه داد: افزون بر آبرسانی کارهای مهمی نیز در بخش گازرسانی به روستاهای دورافتاده انجام شده و انتظار می‌رود مردم در زمستان با مشکلات کمتری در این خصوص روبرو شوند.

حیدری افزود: با وجود روستاهای فراوان شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری اما خدمات قابل توجهی در روستاهای دورافتاده این شهرستان در بخش جاده‌سازی، آب‌، برق و گازرسانی و اینترنت، مدرسه سازی و خانه بهداشت که از مطالبه‌های مردمی به شمار می‌رود گام‌های خوبی برداشته شده است.

اجرای طرح‌های تامین آب منطقه بازفت

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری نیز در بازدید استاندار از مجتمع ۱۰ روستایی دهناش گفت:طرح آبرسانی به روستاهای بازفت در دست اجراست.

محمد کریمی افزود: با تکمیل این طرح آبرسانی روستاهای دهناش، ترکی سفلی، دره باغ ، ترکی علیا ، بزگ آباد ، ترکی وسطی، رباطک، مهدی آباد ، هوشوت و تیک از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: با تکمیل این طرح آبرسانی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت ساکن در ۱۰ روستا و عشایر این منطقه از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه آبرسانی ۱۰ روستایی را که بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی است و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان در حال انجام است ۱۶۵ میلیارد ریال (۱۶.۵ میلیارد تومان) است.

جمعی از مسوولان محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان به صورت میدانی مشکلات روستاهای بخش بازفت را بررسی و برای آن برنامه‌ریزی کردند.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha