کد خبر 220167
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

«وزیر کشور» و «آهنگران» مهمانان یادواره شهید «مهدوی» خواهند بود

«وزیر کشور» و «آهنگران» مهمانان یادواره شهید «مهدوی» خواهند بود

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: به پاس گرامی‌داشت حماسه ۱۶ آذر یادواره شهدا در روستای بحیری با حضور وزیر کشور و مداحی صادق آهنگران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار رمضان زیراهی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت سالروز شهادت نادر مهدوی و همرزمانش، اظهار کرد: سال ۱۳۶۶ شهید نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس حماسه آفریدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در راستای رسالت پیامبر اسلام است و امروز انقلاب در کل جهان شناخته و اثر گذار شده و فرهنگ انقلاب گسترش و بیداری انسان‌ها نیز گسترش یافته است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، شعار کل جهان است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ستون مستحکمی است که همه کشورها به آن تکیه می‌زنند و این امر به برکت خون شهدا و برگرفته از دفاع‌مقدس است.

وی عنوان کرد: استان بوشهر به لحاظ اعتقادی و موقعیت راهبردی دارای اهمیت است و مورد هجوم دشمن قرار داشته و دارد.

وی ادامه داد: بوشهری‌ها اولین رزمندگانی بودند که به جبهه‌ها رفتند و حماسه‌هایی در دریا و زمین آفریدند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به حماسه ۱۶ آذر، گفت: به پاس گرامی‌داشت ۱۶ آذر برنامه‌هایی طراحی و اجرا می‌شود.

زیراهی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا بوشهر، برگزاری یادواره شهدا در روستای بحیری با حضور وزیر کشور و مداحی صادق آهنگران، حضور در نماز جمعه، رونمایی از سه کتاب شهدا، رونمایی از سرود، برگزاری رزمایش دریایی و برنامه پخش تلویزیونی بخشی از برنامه‌های سالروز حماسه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: یادواره شهید نادر مهدوی و همرزمانش فردا پنجشنبه ۱۳ مهرماه عصر در روستای بحیری برگزار خواهد شد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز سپاه و کشور به جایگاهی رسیده است که دارای قدرت است و این قدرت کاملاً بومی است و شناورهای ما با دارای قابلیت شلیک موشک با برد ۵ کیلومتر به بالا هستند.

وی اظهار کرد: می‌توانیم در کمترین تا بیشترین برد موشک‌های ساحل به دریا پرتاب کنیم و ر حوزه پایانی نیز همین‌طور است و جز قدرت‌های برتر موشکی و پهبادی در منطقه هستیم.

وی گفت: امروز دارای قدرتی هستیم که می‌توانیم به راحتی دشمنان جمهوری اسلامی را حذف کنیم و اراده در خلیج فارس متعلق به جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha