کد خبر 220146
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

در سیل اخیر؛

پیکر بانوی ۴۵ ساله مفقودی در مشگین‌شهر کشف شد

پیکر بانوی ۴۵ ساله مفقودی در مشگین‌شهر کشف شد

پیکر بانوی ۴۵ ساله مشگین‌شهری که در سیل اخیر مفقود شده بود، کشف شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل یک زن ۴۵ ساله سیل شهرستان مشگین‌شهر را پیدا کردند.

حمید قویدل تصریح کرد: طبق گزارش دریافتی در ساعت ۲۲:۱۵ روز ۱۱ مهر مبنی بر مفقودی خانم ۴۵ ساله بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای «گلسن گورسن» بخش مرادلو در شهرستان مشگین‌شهر، نجاتگران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفر نجاتگر در قالب یک تیم ارزیاب و یک تیم سیلاب از جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر برای عملیات جست‌وجو به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: قرمز و سفیدپوشان جمعیت هلال احمر در کمترین زمان بعد از حضور در محل حادثه پیکر فرد فوتی را ساعت ۲۳:۲۵ پیدا کرده و بعد از انجام مراحل قانونی، متوفی را به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر تحویل دادند.

قویدل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در تمامی حوادث قهری و طبیعی در حالت آماده‌باش قرار دارند، اضافه کرد: روز دوشنبه نیز زلزله‌ای در شهر هیر اتفاق افتاد که نیروهای هلال احمر از اولین ساعات وقوع این حادثه در این شهرستان مستقر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: هلال احمر همواره نیروهای آماده برای امدادرسانی را در اختیار دارد که امیدواریم بتوانیم با خدمات‌رسانی به موقع، از بسیاری از حوادث قهری و طبیعی که منجر به فوت و از دست رفتن جان انسان‌ها می‌شود با امدادرسانی به موقع جلوگیری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha