کد خبر 220065
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

صیادمنش از لیست هال سیتی خط خورد!

صیادمنش از لیست هال سیتی خط خورد!

نام مهاجم ایرانی هال سیتی در فهرست این تیم برابر ایپسوویچ دیده نمی شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در چارچوب دیدارهای هفته دوم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال‌سیتی که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت 22:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه پورت‌من رود مقابل تیم رده دومی ایپسوویچ قرار خواهد گرفت.

اللهیار صیادمنش که از ابتدای فصل 24-2023 چمپیونشیپ انگلیس فقط در یک مسابقه در هفته پنجم مقابل لستر سیتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و غیر از این یک بازی فرصت دیگری برای حضور در زمین به دست نیاورده بود، امشب هم دور از لیست هال سیتی برابر ایپسوویچ است.

صیادمنش که در شروع فصل با آسیب دیدگی مواجه بود، در 9 هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس در پنج بازی جزو فهرست بوده که فقط یکبار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و امشب هم در لیست حضور ندارد.

صیادمنش از لیست هال سیتی خط خورد!

ظاهرا مهاجم ایرانی هال سیتی دوباره با مصدومیت مواجه شده و مثل هفته گذشته که دور از فهرست تیمش بود، امشب هم در لیست دیدار برابر ایپسوویچ قرار نگرفته است.
تیم فوتبال هال سیتی در 9 دیدار گذشته در چمپیونشیپ انگلیس چهار پیروزی، چهار مساوی و یک شکست داشته و با 16 امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت ها است و فاصله 6 امتیازی با ایپسوویچ دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha