کد خبر 220057
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

ترکیب الهلال اعلام شد؛ مثلث ترسناک با حضور نیمار

ترکیب الهلال اعلام شد؛ مثلث ترسناک با حضور نیمار

پس از اتفاقات جنجالی در دیدار روز گذشته الاتحاد و سپاهان، حالا تمامی نگاه ها به استادیوم آزادی است. جایی که تیم های نساجی و الهلال در حضور هواداران طرفدار نماینده قائمشهر به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ الهلال برای این دیدار پنج بازیکن خارجی خود را در ترکیب اصلی قرار داده است که چهار نفر آنها عناصر تهاجمی تیم هستند و بازیکنان نساجی کار سختی برای مهار آنها دارند.
در ترکیب امشب الهلال، محمد العویس درون دروازه قرار گرفته است. سنگربان تیم ملی عربستان در جام جهانی که با تیم الاهلی سابقه تقابل با تیم های ایرانی از جمله استقلال را بارها دارد.
ترکیب الهلال اعلام شد؛ مثلث ترسناک با حضور نیمار
کالیدو کولیبالی به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل داده اند. در سمت راست، یاسر الشهرانی، بازیکن نام آشنا و کهنه کار این تیم حضور دارد. در سمت چپ نیز سعود عبدالحمید نیمکت نشین شده تا محمد البریک از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

در خط میانی، ژرژ ژسوس روی نام روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ خط قرمز کشید و آنها را با خود به ایران نیاورد تا سلمان الفرج به همراه محمد کنو زوج خط میانی این تیم را تشکیل بدهند.

چهار بازیکن خطرناک و تهاجمی الهلال را مایکل دلگادو و مالکوم به عنوان وینگرهای راست و چپ، الکساندر میتروویچ در نقش تک مهاجم و نیمار در پست پشت فوروارد تشکیل داده اند.

ترکیب الهلال برای دیدار با نساجی به شرح زیر است:

محمد العویس – کالیدو کولیبالی – علی البلیهی – یاسر الشهرانی – محمد البریک – محمد کنو – سلمان الفرج – میشل دلگادو – مالکوم – نیمار – الکساندر میتروویچ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha