کد خبر 220021
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

 رییس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با «حیات»:

تیم الاتحاد به دنبال بهانه برای فرار از جو سنگین ورزشگاه بود/ تیم الاتحاد منتظر جریمه سنگین afc باشد

تیم الاتحاد به دنبال بهانه برای فرار از جو سنگین ورزشگاه بود/ تیم الاتحاد منتظر جریمه سنگین afc باشد

فروردین گفت: وجود تندیس حاج قاسم بهانه ای بود برای تیم الاتحاد که اخلاق و روحیات حرفه‌ای را در ورزش زیر سوال ببرند به ویژه اینکه ۵۰ هزار تماشاگر خونگرم اصفهانی در انتظار تماشای بازی بودند و این حرکت تیم الاتحاد توهین به اخلاق ورزشی و به نوعی زیرپا گذاشتن اخلاق در ورزش و برخلاف بازی جوانمردانه بود.

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با حواشی به وجود آمده در بازی سپاهان الاتحاد گفت: شواهد و نقل قول‌ها حاکی از این است که تمامی شرایط برای برگزاری بازی سپاهان الاتحاد فراهم بود و هیچگونه کمبودی، چه در فضای فیزیکی نقش جهان و چه در رابطه با مسائل زیرساختی و مدیریتی وجود نداشته است و تمام پروتکل‌های لازم قبل از بازی و روز بازی مورد تایید afc بوده است و حتی این ورزشگاه بالاترین استاندارد لازم تاییدیه داشته است.

وی ادامه داد: وجود تندیس حاج قاسم بهانه ای بود برای تیم الاتحاد که اخلاق و روحیات حرفه‌ای را در ورزش زیر سوال ببرند به ویژه اینکه ۵۰ هزار تماشاگر خونگرم اصفهانی در انتظار تماشای بازی بودند و این حرکت تیم الاتحاد توهین به اخلاق ورزشی و به نوعی زیرپا گذاشتن اخلاق در ورزش و برخلاف بازی جوانمردانه بود.

فروردین با بیان اینکه بنده معتقد هستم که تیم الاتحاد به دنبال بهانه بود تا از جو سنگین ورزشگاه خود را نجات دهند تاکید کرد: وجود تندیس حاج قاسم که قهرمان ملی ما حساب میشود بهانه‌ای برای تیم الاتحاد برای عدم بازی بود. چنانچه نگاهی به ورزشگاه‌های عربستان بیندازیم مشاهده می‌کنیم که تصاویر شخصیت‌های زیادی در ورزشگاه ها نصب است. تیم اتحاد با این کار روح جوانمردی خود و باشگاهشان را زیر سوال بردند و باید منتظر جریمه سنگین باشند زیرا حقوق ورزشی را زیر پا گذاشتند.

 رییس فراکسیون ورزش مجلس اظهار کرد: چنانچه تصمیم afc به دادن سه امتیاز به الاتحاد باشد اوج بی‌عدالتی است و در این صورت ایران واکنش نشان خواهد داد. امیدواریم رایزنی‌ها از همان ابتدا شروع شده باشد البته خوشبختانه ما نماینده اصفهان را که عضو فراکسیون ورزش است را به عنوان ناظر بازی انتخاب کرده بودیم و از ایشان خواسته بودیم که در این بازی حضور داشته باشند و گزارشات مکتوب را به ما ارائه دهند. ما نیز همان گزارش ها را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد و نظرات کارشناسی شده را به مسئولین تصمیم گیر ورزشی کشور ارائه می‌دهیم تا آنان نیز در دفاع از حقوق باشگاه سپاهان را دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha