کد خبر 219928
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

سروش خندان‌دل در گفتگو با «حیات»:

اعزام 12 بازیکن اسکیت به مسابقات آسیایی خودش یک موفقیت محسوب می‌شود/ در فری استایل در جهان حرف برای گفتن داریم

اعزام 12 بازیکن اسکیت به مسابقات آسیایی خودش یک موفقیت محسوب می‌شود/ در فری استایل در جهان حرف برای گفتن داریم

پیشکسوت رشته اسکیت و رئیس هیات اسکیت استان البرز عملکرد ملی پوشان این رشته ورزشی را در مسابقات هانگژو مثبت ارزیابی کرد.

سروش خندان‌دل در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص نتایج تیم ملی اسکیت در مسابقات آسیایی هانگژو اظهار داشت: اعزامی که صورت گرفت و حضور 12 نفر در مسابقات آسیایی خودش یک موفقیت بزرگی برای اسکیت ایران محسوب می‌شود و ما 12 اعزام داشتیم آنهم بعد از 13 سال، ما فقط یک بار به بازی‌های آسیایی اعزام شدیم که 2 نفر در رشته سرعت به مسابقات رفتند. خدا را شکر که امسال رشته فری استایل هم اضافه شد و ما در این رشته در جهان حرف برای گفتن داریم و رقبا از ما می‌ترسند. نتایجی که گرفتیم در این چند سال از بازی‌های جهانی بارسلون که یک نقره و 2 برنز آوردیم و چه کاپ آزادهایی که امسال اعزام شدند و مسابقات جهانی ایتالیا که تمام طلاها برای ما بود و کاپ آزاد PSWC که در آنجا هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم.

وی در ادامه افزود: به نظرم این موفقیت را باید در ابتدا جشن گرفت. اعزام 12 نفره واقعا موفقیت بود. خیلی از فدراسیون‌ها با اینکه احتمال مدال بالایی داشتند نتوانستند اعزام شود. در رشته امدادی که شانس مدال داشتیم اختلاف زیادی نداشتیم و بچه های ما چهارم شدند و یک خطا و اتفاق کوچک از تیم‌های دیگر می‌توانست مارا به مدال برساند. در فری استایل هم احتمال مدال زیاد است. این اولین بار است که نفرات اسکیت فری استایل زودتر از موعد اعزام می‌شوند. ما اختلاف ساعت زیادی با چین داریم و این اتفاق مفید بود. امیدوارم آنجا مدال بیاوریم و بچه‌های فری استایل نتایج خوبی کسب کنند.

پیشکسوت رشته اسکیت و رئیس هیات اسکیت استان البرز با تشریح وضعیت بودجه فدراسیون توضیح داد : با توجه به بودجه کمی که فدراسیون دارد به نظرم عملکرد بچه‌ها عالی بود. ما یک پیست اسکیت استاندارد در ایران نداریم و چطور می‌توانیم انتظار مدال آسیایی از آنها داشته باشیم. آنهم در شرایطی که خیلی کشورهای آسیایی در اسکیت در جهان نام‌آور شده‌اند.

خندان‌دل در پایان یادآور شد: می‌خواهم خداقوت بگویم بابت اتفاقاتی که رخ داده و نیمه پر لیوان را ببینیم و از این اعزام به جا و موثری که انجام شد تشکر کنم. امیدوارم در مسابقات آتی مدال بیاوریم و فری استایل هم می‌تواند مدال آور باشد و برای نفرات‌مان در این رشته آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم پنجشنبه مردم را خوشحال کنیم. اگر توجه ویژه‌تری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت بگیرد قول می‌دهم اسکیت بتواند برای جابجایی جایگاه در رنکینگ داشته باشد و پرچم کشورمان را به احتزاز در بیاورد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha