کد خبر 219916
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

کرمانشاه ۸۲۰ شهید دانش‌آموز دارد

کرمانشاه ۸۲۰ شهید دانش‌آموز دارد

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور، گفت: از این تعداد ۸۲۰ شهید دانش آموز از استان کرمانشاه هستند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سلمان محمدی، امروز (۱۰ مهر) در مراسم یادواره شهدای دانش آموز کرمانشاه -لاله های روشن- با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع  مقدس، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در طول ایام دفاع مقدس دانش آموزان هم نقش مهمی را در جبهه های جنگ ایفا کردند، لذا در این ایام برنامه هایی در سطح  مدارس برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین این برنامه ها، طرح ملی لاله های روشن است که در آن یاد ۳۶ شهید دانش آموز در ۳۶ هزار مدرسه سراسر کشور گرامی داشته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح  کرد: در این راستا، این طرح ملی در کرمانشاه در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

 این مسئول تعداد شهدای دانش اموز استان کرمانشاه را ۸۲۰ شهید اعلام کرد.

وی در ادامه بهترین گرامیداشت برای شهدا را شنیدن و عمل به پیام آنها عنوان کرد و گفت: پیام شهدا همان ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است که در نهایت منجربه پیروزی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز ما می توانند با عمل به پیام شهدا، آینده ای حیات بخش و امیدآفرین را برای کشورمان رقم بزنند.

در این مراسم از پوستر معرفی دو شهید شاخص دانش آموزی استان کرمانشاه رونمایی شد.

شهید عباس روندی به عنوان شهید شاخص بسیج دانش آموزی استان و شهید حمیدرضا محمدی به عنوان شهید شاخص بسیج دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند. 

کرمانشاه ۸۲۰ شهید دانش‌آموز دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha