کد خبر 219783
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: حرکت عظیم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی به لحاظ کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عصر یکشنبه، ۹ مهر ماه در آئین تجلیل از موکب‌ داران و خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان ری با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌ روی اربعین به عنوان سکوی پرش معنوی در قبله تهران یکی از ماندگارترین صحنه‌های عزاداری بود و فرصت مغتنمی است برای ساکنان شهرستان ری و همه دستگاه‌های اداری، تبلیغی، فرهنگی و هنری است.

وی افزود: این حرکت عظیم و این پیاده‌روی به لحاظ کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: سال گذشته در حوزه حمل و نقل و بازگشت به شهرستان‌های قرچک و ورامین مشکلاتی وجود داشت که امسال برطرف شده بود.

ذوالقدر تصریح کرد: شاید یکی از دغدغه‌های ما در سال جاری مباحث امنیتی بود، چرا که سال گذشته پس از اربعین شاهد جنگ ترکیبی دشمن بودیم، لذا در حوزه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha