کد خبر 219695
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

ایثارگران همیشه در صف اول ایثار قرار دارند

ایثارگران همیشه در صف اول ایثار قرار دارند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه ایثارگری و تمام جانبازان و خانواده های شهدا با اهدای اعضای عزیزانشان حیات را به دیگران اهدا می کنند و ما باید این فرهنگ را به عنوان یک الگوی مناسب تبلیغ و ترویج دهیم. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو شهدا و ایثارگران در جمع خبرنگاران گفت: تمام هزینه درمان جامعه ایثارگری که تحت پوشش کامل بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند توسط بنیاد و بیمه دی پرداخت می شود.

وی افزود: فارغ از پرداخت هزینه های بیماران بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش است با اجرای سراسری طرح دارورسان تمام داروهای خاص به دست خانواده های ایثارگران برسد. 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایثارگران همیشه در صف اول ایثار قرار دارند، افزود: جامعه ایثارگری و تمام جانبازان و خانواده های شهدا با اهدای اعضای عزیزانشان حیات را به دیگران اهدا می کنند و ما باید این فرهنگ را به عنوان یک الگوی مناسب تبلیغ و ترویج دهیم. 

معاون رییس جمهور گفت: طبق قانون بنیاد شهید وظیفه تامین تجهیزات مطابق نیاز ایثارگران را از بازارهای داخلی و خارجی به عهده دارد. متاسفانه امکان ساخت برخی داروهای با کیفیت در کشور وجود ندارد و باید از خارج از کشور وارد شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به علم پیوند اعضا گفت: باید از دانشمندان و پزشکانی که در کشور این امکان را فراهم کردند تشکر و قدردانی نماییم اما مهمتر از همه این موارد لزوم یک جنبش اجتماعی گسترده است تا همه بدانند اگر بتوانیم چند نفر را از مرگ نجات دهیم دریغ نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha