کد خبر 219690
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

رئیس کمیسیون داخلی مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

آسیب‌شناسی برنامه ششم را در برنامه هفتم لحاظ کردیم

آسیب‌شناسی برنامه ششم را در برنامه هفتم لحاظ کردیم

جوکار با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه، کمیسیون تلفیق مصوباتی داشته که کارایی لازم را ندارد، گفت: پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف در صحن بارگذاری شده تا بتوانیم یک برنامه جامع برای ایثارگران در برنامه پنج ساله هفتم داشته باشیم. 

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: قوانین چه در حوزه  برنامه باشد چه در حوزه قوانین عادی و جاری، بعد از مدتی کارکرد، خلاءهایی که در آن وجود دارد کاملا روشن و مشخص می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایان شدن خلاءها در موضوعات مختلف این موضوع را صدق می کند، عنوان کرد: در موضوع قوانین مربوط به ایثارگران، یک قانون جامع ایثارگری داریم و همچنین برنامه ششم توسعه که جامع دیده شده بود اما برخی از موارد در این برنامه در خصوص ایثارگران تحقق نیافت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر درحال تدوین برنامه هفتم توسعه هستیم و این برنامه پنج ساله در شرایطی نوشته می شود که آسیب شناسی برنامه ششم توسعه در آن انجام شده است و ما می توانیم آسیب هایی که متوجه برنامه ششم در حوزه ایثارگری یا در حوزه برنامه های دیگر بود را رفع و در برنامه هفتم، لحاظ کنیم.

جوکار خاطر نشان کرد: در برنامه هفتم توسعه کمیسیون تلفیق مصوباتی داشته که اعتقاد ما بر این است که این مصوبات کارایی لازم را ندارد.

رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهادات را نمایندگان و کمیسیون های مختلف بارگذاری کردند که به این پیشنهادات اجازه داده می شود تا در صحن علنی مجلس مطرح شود تا بتوانیم یک برنامه جامع برای ایثارگران در برنامه پنج ساله هفتم داشته باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha