کد خبر 219683
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

قاضی زاده هاشمی:

«ایثار» در خون خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو جریان دارد

«ایثار» در خون خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو جریان دارد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فرهنگ اهدای عضو نیازمند ترویج و توسعه است، گفت: در خون شما خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو، ایثار جریان دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز یکشنبه ۹ مهرماه مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو شهدا و ایثارگران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید، رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی و جمعی از خانواده های اهدا کننده عضو در مجتمع فرهنگی رسول زاده برگزار شد. 

در این مراسم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایثارگری یک نوع سبک زندگی است، گفت: ایثارگران افرادی هستند که حاضرند حیات خود ‌را فدای حیات دیگران نمایند. 

معاون رییس جمهور افزود: ایثارگری یک اعتقاد و باور است که اگر این اعتقاد در راه خدا باشد ارزشمند می گردد. گاهی مرگ آنقدر با عظمت است که یک ملت برای آن متاثر می شود همانگونه که این موضوع را در شهادت حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه هرکه کارش حیات بخشی و جان بخشی است خدا به کارش زیبایی می دهد و آن را جاودانه می کند، تاکید کرد: شما خانواده های اهدای عضو سبب جاودانه شدن سفر کرده‌تان شده اید. آن که در صف پیوند کلیه است و دیالیز می شود رنج بسیاری را متحمل می شود لذا با اهدای عضو فرد گیرنده بسیار خشنود می گردد. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ اهدای عضو تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: در خون شما خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو، ایثار جریان دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهمنامه ای فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن اهدای عضو ایرانیان به امضا رسید و از ۲۶ خانواده ایثارگر اهدای عضو تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha