کد خبر 219664
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

پاکدل:

فرهنگ ایثار در کشور ما نهادینه شده است

فرهنگ ایثار در کشور ما نهادینه شده است

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار در کشور ما نهادینه شده است، گفت: یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز یکشنبه ۹ مهرماه مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو شهدا و ایثارگران با حضور دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید، رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از این خانواده ها در مجتمع فرهنگی رسول زاده برگزار شد. 

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: ما عزت امروز کشور را مدیون امام راحل(ره)، شهدا و ایثارگران هستیم. جا دارد در این مراسم از تمام هنرمندانی که برای ترویج این فرهنگ خدا دوستانه همواره تلاش کرده اند تشکر نمایم. 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار در کشور ما نهادینه شده است، گفت: یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، حتی دولت سیزدهم همواره بر ترویج این فرهنگ مردم پایه تاکید دارد. توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نباید منوط به چند سازمان دولتی باشد و باید مردم پایه باشد. 

پاکدل با بیان اینکه ایثار شقوق مختلف دارد، افزود: روزی نیاز بود که با هدف مقابله با دشمن و ایثارگری در جبهه های جنگ نگذاریم ذره ای از خاک وطن از دست برود.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ایثار اجتماعی واژه ای نو در بنیاد است و ما وظیفه ترویج آن را برعهده داریم. امروز قرار است تفاهمنامه ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف همکاری بیشتر به امضا برسد. 

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که عمل خیرخواهانه اهدای عضو در کشور ترویج و توسعه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha