کد خبر 219615
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

بررسی لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» در شورای شهر

بررسی لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» در شورای شهر

صبح امروز کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز یکشنبه (۹ مهرماه) جلسه مشترک میان کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر با حضور مهدی چمران رئیس شورا، پرویز سروری نائب رئیس شورا، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری، نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت، لطف‌الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدا معاون شهردار تهران به تشریح کلیاتی از این لایحه پرداخت و به راهکارهای پیش‌بینی شده در مفاد لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» اشاره کرد. به گفته مدیران شهری، در این لایحه تلاش شده که نگاه شهرداری نگاهی جامع برای رونق تولید باشد تا شهرداری در مسیر بورسی شدن و مشارکت مردمی به درآمد برسد.

در جریان این نشست، متن لایحه به طور کامل قرائت شد و پس از آن هریک از اعضای شورای شهر حاضر در جلسه نظرات  کارشناسی و نکات‌شان را درباره بندهای مختلف لایحه «مجوز برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید» بیان کردند.

در نهایت مقرر شد در بک بازه زمانی ۱۰ روزه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر همراه با معاونت مالی شهرداری اصلاحات لازم را در لایحه اعمال کنند و لایحهداصلاح شده جهت تصویب به صحن شورای شهر ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha