کد خبر 219534
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

امام جمعه پاوه:

دشمنان در تلاشند از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند

دشمنان در تلاشند از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند

 امام جمعه پاوه گفت: امروز دشمنان در تلاشند تا با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی از کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ماموستا ملاقادر قادری، امروز(۸ مهر) در همایش بزرگ وحدت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و بیش از ۵۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه ریشه دشمنی‌ها با اسلام به دوران پیامبر اکرم(ص) برمی‌گردد، گفت: از دوران صدر اسلام دشمنان برای نابودی اسلام در تلاش بوده و از همان زمان تا به امروز این دشمنی‌ها ادامه داشته و ادامه هم پیدا خواهد کرد، لذا برای مقابله با توطئه های دشمنان همیشه باید هوشیار باشیم.

امام جمعه اهل سنت پاوه با بیان اینکه در سایه تقویت اتحاد بین شیعه و سنی می توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان برای نابودی اسلام ایستادگی کنیم، گفت: همه باید برای تقویت این اتحاد تلاش کنند، چون وحدت یک طرفه جواب نمی دهد.

 ماموستا قادری در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به دشمنان ثابت کردند که با جنگ فیزیکی نمی توانند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، گفت: امروز دشمنان در تلاشند تا با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و از مسجد و کوچه و بازار به اسلام ضربه بزنند و برای رسیدن به اهداف خود هم حمله به اصول و فروع دین را در برنامه گذاشته اند.

وی یادآور شد: دشمنان در سال گذشته توانستند در برخی از شهرها مشکلاتی را بوجود بیاورند و در شهریور امسال هم برنامه سنگینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کرده و برای رسیدن به اهداف خود هزینه های سنگینی هم کرده بودند که خوشبختانه با هوشیاری مردم نتوانستند برنامه های خود را عملی کنند.

ماموستا قادری ادامه داد: دشمنان می کوشند تا با ایجاد اختلافات قومی و فرهنگی و ترویج فرهنگ بی حجابی و ابتذال و مطرح کردن مباحثی مثل دفاع از حقوق زنان به اهداف خود برای نابودی اسلام دست پیدا کنند که متاسفانه توانسته اند تا حدودی روی جامعه دختران و بانوان ما تاثیر هم بگذارند که نمودهای آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی باید برای مقابله با جنگ فرهنگی برنامه‌ریزی کنند، گفت: جنگ فرهنگی یک جنگ نامریی است که برای مقابله با آن نیاز به هزینه کردن داریم.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم درسی اهل سنت کشور در ادامه با بیان اینکه روحانیون و علمای دین باید در مجالس عمومی و خصوصی از مردم به واسطه سعه صدری که در برابر مشکلات دارند قدردانی کنند، گفت: باید قدردان مردم بصیر و آگاه کشور باشیم که فریب دشمنان را نمی خورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha