کد خبر 219511
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

خراسان‌شمالی برای نخستین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم شد

خراسان‌شمالی برای نخستین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی آذرماه امسال برای نخستین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم و قاریان مطرح از سراسر کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ظهر امروز حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: خراسان‌شمالی برای نخستین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم و قاریان مطرح از سراسر کشور می‌شود.

وی گفت: این مسابقات از ۱۶ آذر ماه آغاز شده و میزبان ۷۰۰ مهمان خارج از استان و مسئولین کشوری و قاریان خواهد بود و ۲۵ آذرماه به پایان می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی افزود: از ابتدای آذرماه ۴۶ محفل انس با قرآن در سطح استان با قاریان بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مکان برگزاری مسابقات اعلام کرد: محل برگزاری مسابقات برادران در هتل داریوش و خواهران در محل کمپ پتروشیمی خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گردشگری مذهبی، توریستی و تفریحی برای شرکت کنندگان و معرفی استان، نمایشگاه صنایع دستی، فرهنگی، عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده می‌باشد.

حجت الاسلام آسوده بیان داشت: نفرات برتر مرحله استانی هر استان در این مسابقات حضور خواهند داشت که سعی داریم یک سهیمه مازاد برای خراسان‌شمالی به عنوان میزبان اختصاص یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha