کد خبر 219416
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

نام گذاری پنج معبر و بوستان به نام شهدا در اصفهان

نام گذاری پنج معبر و بوستان به نام شهدا در اصفهان

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از نامگذاری پنج معبر و بوستان در این منطقه به نام شهدای دفاع مقدس، رسانه و مدافع حرم و حمله تروریستی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ داود بحیرایی، مدیر منطقه ده اصفهان شهرداری اصفهان اظهار داشت: همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، بوستان جدیدالاحداث در این منطقه به نام شهید ابوالفضل شیروانیان شهید مدافع حرم نام گذاری شدـ

وی گفت: عملیات اجرایی این بوستان در مساحتی بالغ بر شش هزار متر مربع در خیابان مصلی به تازگی به پایان رسیده است که پس از تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان به نام این شهید سر افراز منطقه ده نامگذاری شد.

بحیرایی همچنین از نامگذاری یک بوستان و معبر به نام شهدای رسانه خبر داد و افزود: دو کوچه و میدان نیز در منطقه ده شهرداری اصفهان به نام شهید دفاع مقدس شهید علی اصغر رنجبر و شهید حمله تروریستی شهید امید اکبری با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان نامگذاری شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در پایان گفت : همه ما مدیون شهدا هستیم و این یک افتخار است که معابر شهر به نام شهدایی باشد که ما آرامش‌مان را مدیون آنها هستیم.

کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از ۶ مهرماه با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالن گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

این کنگره با اجرای برنامه های مختلف تا ۲۵ آبان ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان که مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha