کد خبر 219394
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

۴۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی استان سمنان اعمال شد

۴۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی استان سمنان اعمال شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افزایش ۴۰ درصدی مستمری خانواده‌های تحت پوشش مستمری این سازمان خبر داد و گفت: این افزایش در دو مقطع اعمال و از مهرماه به صورت قطعی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمود منطقی، درباره افزایش مستمری مددجویان بهزیستی استان سمنان، تاکید کرد: مقرر شد مجموعه بهزیستی در سال جاری مستمری‌های مددجویان را تا سقف ۴۰ درصد افزایش دهد که این افزایش در دو مرحله صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه مرحله اول افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در ابتدای سال بود، افزود: ۲۰ درصد مابقی نیز با مصوبه شهریورماه اعلام و حتی مابه‌التفاوت‌های آن نیز واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون واریزی‌ها برای خانواده مددجویان استان صورت گرفته است، تاکید کرد: طبق قانون جدید مستمری خانواده‌های یک نفره از ۵۴۶ هزار تومان به ۷۶۴ هزار تومان و برای خانواده‌های دو نفره از ۷۸۰ هزار تومان به یک میلیون و ۹۲ هزار تومان افزایش یافته است.

منطقی درباره خانواده‌های سه نفره بیان کرد: مستمری این خانواده‌ها از یک میلیون و ۹۲ هزار تومان به یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان افزایش یافته و خانواده‌های چهار نفره به جای یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان، یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مستمری خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که پنج نفره و بیشتر هستند از یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان به دو میلیون و ۴۰۲ هزار تومان ارتقا پیدا کرده است، افزود: از مهرماه بر همین اساس به صورت مستمر، این وجوه به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مابه‌التفاوت حساب‌های شهریورماه نیز به حساب مددجویان واریز شده است، تاکید داشت: ۲۰ درصد دوم نیز در شهریورماه اعمال شده است.

منطقی بیان کرد: مستمری‌ها به صورت کشوری واریز می‌شود و بهزیستی استان سمنان در آن دخالتی ندارد از سوی دیگر حجم افراد زیاد است در نتیجه اگر مددجویی این وجوه را دریافت نکرده، مطمئن باشد که با قدری تأخیر واریز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha