کد خبر 219389
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

نمایش کمدی "پیک‌نیک در میدان جنگ" در ایلام به روی صحنه رفت

نمایش کمدی "پیک‌نیک در میدان جنگ" در ایلام به روی صحنه رفت

 نمایش کمدی "پیک‌نیک در میدان جنگ" اثر هنری گروهی از هنرمندان ایلام شامگاه جمعه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ طراح، کارگردان و تهیه کننده این‌ اثر هنری در این خصوص بیان کرد: مضمون این نمایش داستان پدر و مادر سربازی است که تصمیم می‌گیرند روز یکشنبه پیک‌نیک را در میدان جنگ به همراه پسرشان برگزار کنند و این نمایشنامه بدون مکان و زمان است و متناسب با شرایط روز جهان موضوعیت دارد و اثری ضد جنگ محسوب می‌شود.

به گفته علی شکری، هنرمندانی چون لعیا احمدی، مسعود شیخ محمدی، علی داراب‌زاد، رضا علی‌بیگی، ایلیا شکری، کیانا جانبخشی، اهورا خسروی، سینا احمدی دهبالایی، پدرام هاشمی و سهیل احمدی دهبالایی بازیگران این اثر هنری هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

وی سایر عوامل اجرایی این‌ نمایش را علی داراب‌زاد، تابان نقدی، الناز قربانی، هانیه شکری، اهورا خسروی، تارا قرائتی، علی حاجی‌زاده، الهه کلانتری، ناصر گل‌نظری، فرشید اکبری و یوسف بابایی عنوان کرد.

به گفته وی، این نمایش‌ که اثری از گره هنری "هاوار" است با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی در پلاتو استاد باسره و با اخد مجوز از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان به روی صحنه رفته است.

کارگردان نمایش کمدی "پیک‌نیک در میدان جنگ"، مدت زمان اجرای این‌ نمایش را تا ۱۷ مهر ماه جاری در سانس ساعت ۲۰ شب و با هدف ارتقای نشاط اجتماعی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha