کد خبر 219386
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

فردا با نکونام و خطیر جلسه آشتی کنان داریم/ مشکلات استقلال چیزی نیست که حل نشدنی باشد

فردا با نکونام و خطیر جلسه آشتی کنان داریم/ مشکلات استقلال چیزی نیست که حل نشدنی باشد

پیشکسوت استقلال از جلسه ای میان خطیر و نکونام که به همت پیشکسوتان باشگاه تشکیل شده است خبر داد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص ماجرای آشتی کنان میان مدیرعامل و سرمربی استقلال که ظاهراً به همت علیرضا دبیر انجام شده است اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم هنوز هیچ آشتی‌کنانی میان علی خطیر و جواد نکونام رخ نداده ولی این اتفاق قرار است انجام شود. ماجرای ورود علیرضا دبیر این موضوع را نمی‌دانم و اگر کاری انجام داده دستش درد نکند ولی تا جایی که من اطلاع دارم تا این لحظه اتفاقی رخ نداده و این موضوع قرار است فردا در حضور پیشکسوتان انجام شود و به امید خدا این مشکلات حل و فصل شود.

وی افزود: طی صحبتی که با هر دو طرف داشتم آنها را قانع کردم که باید به اختلاف میان هم پایان دهند و این به سود هر دو نفر و به سود استقلال است. هم خطیر در این خصوص حسن نیت نشان داده و آشتی کنان را پذیرفته است و هم جواد نکونام اعلام آمادگی کرده است. قرار است جلسه‌ای میان این دو نفر و با حضور پیشکسوتان باشگاه انجام شود و اختلافات میان این دو نفر به پایان برسد تا برویم سراغ حل کردن باقی مشکلات که آنها هم موضوعی نیست که حل نشدنی باشد و می‌شود فکری به حالش کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: هم خطیر و هم نکونام در اموری وارد شدند که ارتباطی به آنها نداشت و شرح وظایف مدیرعامل و سرمربی یک مجموعه مشخص است و نباید در کار هم دخالت کنند. وقتی این مشکلات حل شود باید فکری به حال مسائل مالی کرد و کمک کرد تا این موارد هم رفع و رجوع شوند. این پایان دادن به اختلافات قدم اول است و بعد از آن باید سراغ باقی مسائل رفت تا قدم به قدم مشکلات استقلال برطرف شود و این تیم به سمت موفقیت قدم بردارد و شرایط بهتری داشته باشد.

روشن در رابطه با جلسه مذکور توضیح داد: در این جلسه شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، نصرالله عبداللهی و چند پیشکسوت دیگر حضور دارند و خود کیومرث هاشمی هم در جریان این جلسه هست و قول داده برای رفع مشکلات استقلال کمک کند. وقتی قدم اول را برداریم و این اختلافات حل شود می‌توانیم از وزیر ورزش کمک بخواهیم تا به داد مشکلات استقلال برسد و برای حل گرفتاری‌های مالی استقلال فکری صورت بگیرد. خدا را شکر کیومرث هاشمی از جنس ورزش است و مشکلات و مسائل آن را درک می‌کند و دید روشنی نسبت به مشکلات استقلال دارد و خودش هم دلش می‌خواهد در این رابطه کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha