کد خبر 219360
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

۲۱۵ عملیات مقاومتی/ زخمی شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری

۲۱۵ عملیات مقاومتی/ زخمی شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری

منابع فلسطینی از تشدید عملیات مقاومتی علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی طی هفته گذشته خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ عملیات های مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی هفته گذشته منجر به زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی شد.

در فاصله ۲۲ تا ۲۸ ماه جاری میلادی آنگونه که مرکز فلسطینی معطی گزارش داده است، ۲۱۵ عملیات مقاومتی رخ داده است که ۲۵ مورد تیراندازی بوده است.

این مرکز همچنین از به آتش کشیدن دو مرکز نظامی و انهدام دو خودرو نظامی اشغالگران و ۱۲ عملیات با بمب علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و پرتاب ۱۱ بمب آتشزا و مواد انفجاری خبر داد.

طبق این گزارش همچنین جوانان فلسطینی با شهرک نشینان در مناطق مختلف مقابله کردند. این مرکز از شهادت ۳ فلسطینی هم به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.

زخمی شدن نظامی صهیونیست

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: یک نظامی اسرائیلی شامگاه امروز جمعه در جریان درگیری با نظامیان صهیونیستی در شهرک کفرقدوم واقع در شرق قلقیلیا زخمی شد. جوانان فلسطینی در جریان این درگیری به سوی اشغالگران صهیونیست سنگ پرتاب کردند که در پی این اقدام دلیرانه یک نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفت و زخمی شد. این درگیری ها پس از راهپیمایی هفتگی ساکنان این شهرک برای درخواست بازگشایی خیابان آن صورت گرفت.

نظامیان اسرائیلی به سوی شرکت کنندگان در این تظاهرات گلوله های جنگی و گاز اشک آور پرتاب کردند که در پی این حملات شماری از شهروندان فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در حواره

این اقدام در حالی صورت می گیرد که مبارزان فلسطینی به سوی نظامیان اسرائیلی مستقر در پست بازرسی حواره تیراندازی کردند.

بازداشت جوان ۲۳ ساله فلسطینی

در شهر اریحا نیز ارتش رژیم صهیونیستی احمد حسنی العیوطی ۲۳ ساله از ساکنان اردوگاه عقبه جبر واقع در جنوب اریحا را بازداشت کرد.

زخمی شدن شماری از فلسطینیان در نابلس

در شهر نابلس نیز تعدادی از شهروندان فلسطینی و حامیان خارجی آرمان فلسطین و خبرنگاران و فعالان رسانی در جریان اقدامات سرکوبگرانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات علیه شهرک سازی زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha