کد خبر 219311
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

دیدار رئیس کل دادگستری تهران با خانواده معظم شهید فتح‌اللهی

دیدار رئیس کل دادگستری تهران با خانواده معظم شهید فتح‌اللهی

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گران‌قدر، به همراه هیئتی از مدیران دستگاه قضایی استان تهران با خانواده معظم شهید علی فتح‌اللهی دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ علی القاصی در این دیدار هفته وحدت و ماه ربیع الاول را به خانواده شهید فتح اللهی تبریک گفت و ضمن گرامیداشت و یادآوری مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای گران‌قدر در دوره هشت سال دفاع مقدس افزود: ما به ازای اخلاص شهدا و گذشت ایشان از تعلقات دنیوی، عزت، اقتدار و آبرویی است که از قِبل ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایشان به کشور بخشیده شد.
 

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه کرسی‌های مسئولیت و مدیریت‌ها امانتی از سوی شهدا است و بر همین اساس همه صاحبان مسئولیت و مدیران باید امانت‌دار خوبی برای شهدا باشند، خاطرنشان کرد: توسل به روح شهدای عظیم‌الشان، می‌تواند یاری‌دهنده صاحبان مسئولیت و مدیران در ایفای صحیح نقش‌ها و مسئولیت‌های خود باشد.

وی ضمن اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران و زنده بودن شهدا در نزد پروردگار متعال اظهار کرد: توسل به روح بلند شهدا از بسیاری از انحرافات و مشکلات موجود جلوگیری خواهد کرد و بر همین اساس، توسل به روح شهدا برای همگان و به خصوص اشخاصی که در معرض آسیب و انحراف قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود.

القاصی در ادامه مصائبی را که متوجه خانواده شهدا می‌شود، مورد اشاره قرار داد و در عین حال صبوری بر این مصائب، مشقت‌ها و رنج‌ها را دارای اجر اخروی در نزد پروردگار متعال دانست.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: وظیفه هر مسئول و مدیری ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم ایشان است؛ چرا که هر آنچه امروز در ایران مقتدر اسلامی داریم، از آن شهدا است و بر همین اساس همواره باید به یاد شهدا و ایثارگری‌های ایشان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha