کد خبر 219285
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

فرمانده پدافند هوایی ارتش مطرح کرد:

پدافند هوایی ارتش مجهز به تجهیزات پیشرفته و بروز است/ روحیه ایثارگری مانع از پیشروی دشمن در زمان جنگ شد

پدافند هوایی ارتش مجهز به تجهیزات پیشرفته و بروز است/ روحیه ایثارگری مانع از پیشروی دشمن در زمان جنگ شد

صباحی فرد گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی ایثارگران در زمان جنگ، مانع از پیشروی دشمن شد و رزمندگان بودند که اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش گفت: نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها در میدان می جنگید. استکبار جهانی و تمام دنیا توان خود را برای ضربه زدن به نظام نو پا گذاشتند. تجهیزاتی که ما داشتیم همه مربوط به قبل از انقلاب و خارجی بود.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که ۸ سال جنگ بر ما تحمیل شد این بود که آنها گمان میکردند ارتش منسجمی نداریم به همین دلیل از زمین و آسمان و دریا ما را درگیر جنگ کردند. روحیه ایثارگری و شهادت طلبی ایثارگران در زمان جنگ، مانع از پیشروی دشمن شد و رزمندگان بودند که اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد. 

وی افرود: این یک واقعیت انکار ناپذیر است که بیش از ۴۰ کشور مقابل ایران ایستادند ولی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و جانبازان ما اجازه ندادند که دشمن به توطئه های علیه ایران دست یابد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدای پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر ۸ رشادت هایی از خود نشان دادند افزود: این نوید را به خانواده های شهدا و خانواده های پدافند هوایی و همرزمانم در کل ایران می‌رسانم که الان نیروی پدافند هوایی کشور مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و  سلاح های بروز دنیاست. اگر دشمن جرات چپ نگاه کردن به آسمان ایران ندارند به دلیل روحیه جهادگری رزمندگان در ان زمان و وجود سلاح های پیشرفته در شرایط فعلی  است.

وی اظهار کرد: ما دارای سامانه هایی هستیم که بیش از ۳۰۰ کیلومتر را مورد هدف قرار می دهد. ما توان رصد دشمنان در خانه هایشان داریم. بدانید که خون همسران، پدران شما نتیجه نظام بااقتدار در دنیا شده است و پرچم را توسط فرمانده معظم کل قوا به دست مهدی زهرا برسانیم.

صباحی فرد گفت: ما این افتخار برای همه سربازان در نیروهای مسلح را داریم که در نیروهای مسلح کشور، فرمانده ما، رهبر ماست و دفاع از مظلوم، شعار ماست و با وجود رهبر معظم انقلاب بود که داعش نابود شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha