کد خبر 219239
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

توجه به جوانان و امیدواری و امیدآفرینی از ویژگی‌های مدیر مطلوب جامعه اسلامی است

توجه به جوانان و امیدواری و امیدآفرینی از ویژگی‌های مدیر مطلوب جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: لزوم توجه به جوانان، امیدواری و امیدآفرینی، خستگی ناپذیر بودن، نزدیکی به مردم، شفافیت، مسئولیت پذیری، داشتن کفایت و انجام تعهدات از شاخص‌های یک مدیر مطلوب جامعه‌ی اسلامی است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، روز پنجشنبه، ششم مهرماه در بیست و ششمین جشنواره‌ی شهید رجایی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی از سال ۷۶ در کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از پیامدهای این جشنواره ایجاد انگیزه و نشاط بین دستگاه‌های اجرایی است که اگر اصول این جشنواره به درستی و بر اساس معیارهای واقعی و کارکرد صحیح دستگاه‌ها ارزیابی شود کمک می‌کند تا دستگاه‌ها و مدیران کم کار و بی‌انگیزه را به خوبی پیدا کرد.

وی افزود: تشویق دستگاه‌های زحمتکش و متعهد در کشور و استان‌ها برای شوق خدمت بیشتر به مردم نیز از مزایای این جشنواره است.

آل هاشم بیان کرد: ارزیابی در دو بخش عمومی و اختصاصی انجام شده و اگر ظرفیت نهادهای مردمی و اندیشکده‌های حوزه‌های مختلف کشور در تدوین و ارزیابی شاخص‌های اختصاصی جشنواره بیشتر استفاده شود نتایج حقیقی را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه فلسفه‌ی برگزاری این جشنواره الگوگیری از نگاه شهیدان دولت است، خاطرنشان کرد: این جشنواره می‌تواند به عنوان یک رویداد نمادین برای تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

وی تاکید کرد: ایجاد انگیزه و نشاط بین دستگاه‌های اجرایی از پیامدهای برگزاری جشنواره شهید رجایی است که برگزاری صحیح آن در توسعه‌ی عملکرد درست دستگاه‌های اجرایی نقش موثری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha