کد خبر 219180
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

محسن رضایی:

شعارزدگی یکی از مشکلات کشور است/ امروز انقلاب به جهادگران نیازمند است

شعارزدگی یکی از مشکلات کشور است/ امروز انقلاب به جهادگران نیازمند است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه شعارزدگی یکی از مشکلات کشور ما است، گفت: امروز انقلاب به جهادگران نیازمند است و رهبر به لبیک شما نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز سی‌وپنجمین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد با حضور محسن رضایی‌ دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

محسن رضایی در این مراسم با اشاره به اینکه دفاع مقدس، درخت ارزش‌های انقلاب را بارور کرد، گفت: دشمنان پس از دفاع مقدس تمام توانشان را گذاشتند که ما را شکست دهند. در حقیقت بیش از ۳۰ سال است که دشمنان با استفاده از تجارب و تداوم همان دشمنی‌ها سعی دارند از تولد انقلاب سوم ما جلوگیری کنند. 

وی ادامه داد: دشمن طی ۴۰ سال اخیر و  خصوصا طی ۱۰ سال گذشته در حال تهدید، کارشکنی و فشار است. البته دشمن متوجه اشتباهات و خطاهای خود شده است؛ اما همواره در تلاش است تا ما را از ریل انقلاب دور نماید و ما را مسیر جهاد منحرف کند. 

رضایی گفت: لیبرال‌ها و انقلابی‌نماها با اشاعه فضای یأس و تردید در تلاشند با طرحی سازمان یافته، فرزندان ما را از انقلاب دور نمایند. دشمن امروز با تمام توان ما را محاصره کرده است. 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: لیبرال‌ها و انقلابی‌نماها سعی می کنند فضای کشور را در دست بگیرند و سبب ایجاد اختلال در کشور بشوند. عده‌ای انقلابی‌نما شعار «ما می‌توانیم» ما را مصادره کرده اما شکست خوردند. 

وی تاکید کرد: شما ایثارگران و جهادگران، نماد بزرگی از جهاد هستید که می‌توانید امنیت غذایی در کشور را بوجود آورده و ما را به خودکفایی برسانید تا نرخ اجناس گران نشود. 

رضایی اشاره کرد: ما امروز باید در دولت همراه مردم باشیم و مردم را با خود همراه نماییم. ما با تکیه بر ایمان بچه‌های جهاد در زمان جنگ از اروند عبور کردیم. 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: انرژی کشور از نظر فراوانی و به هدر رفتن یکی از معضلات کشور است. ما تلاش کردیم و توانستیم با صرفه جویی در سوخت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ مگاوات برق تولید کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: شعار زدگی یکی از مشکلات کشور ما است. در حقیقت یکی از مشکلات ما راه اندازی بدنه بروکراسی کشور است.  افراد انقلابی زیادی آمدند که می‌توانند اقدامات بسیاری انجام بدهند، اما درگیر بوروکراسی شده‌اند. امروز انقلاب به جهادگران نیازمند است و رهبر به لبیک شما نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha