کد خبر 219154
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

یک مطب زیبایی غیرمجاز در اراک مهر و موم شد 

یک مطب زیبایی غیرمجاز در اراک مهر و موم شد 

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک مطب زیبایی غیرمجاز اراک به علت فعالیت غیرمجاز، توسط بازرسان شناسایی و مهر و موم شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک مطب زیبایی غیرمجاز اراک به علت فعالیت غیرمجاز، توسط بازرسان شناسایی و مهر و موم شد.

«اباذر افشار» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مطب زیبایی‌ در شهر اراک به صورت غیرمجاز فعالیت داشت و به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات، تعطیل شد.

وی بیان کرد: این مطب زیبایی به علت عدم حضور پزشک با هوشیاری و پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک مهر و موم شد تا به مراجع قانونی و قضایی ارجاع و معرفی شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: مراجعه به این مراکز تهدیدی برای سلامت شهروندان است و در این راستا با شناسایی این اماکن، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

افشار با بیان اینکه شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز مجاز قانونی مراجعه کنند، گفت: مراکز مجاز دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عموم باشد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این خطه بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ساکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha