کد خبر 219083
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

دیدار مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان

دیدار مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان

مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در ادامه جلسات تبیینی با دستگاه های عضو طرح شاهد روز گذشته نشست مشترکی مابین دکتر فقیه مدیرکل دبیرخانه | شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر و دکتر سید افقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

دکتر فقیه در این جلسه ضمن تقدیر از توجه ویژه بنیاد ملی نخبگان به جامعه ایثارگری در دوره جدید مدیریت وظایف بنیاد نخبگان در اساسنامه طرح شاهد را تبیین و بر لزوم تشکیل ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در آن دستگاه تاکید کرد.

وی با عنایت به عضویت معاون علمی و فناوری رییس جمهور در شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در ستاد برنامه ریزی طرح شاهد ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در این مجموعه شاهد ارتقاء روز افزون جایگاه نخبگان - شاهد و ایثارگر باشیم.

در ادامه دکتر سید افقهی شهدا را مصداق واقعی نخبگی قلمداد و تاکید کرد دستیابی به این افتخار مشروط به عنایت خداوند سال است که نصیب هر فردی نمیگردد ایشان استفاده از تمام توان به منظور ارایه خدمت به نخبگان شاهد و ایثارگر را وظیف مجموعه متبوع خود دانست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن ابراز خرسندی از تعامل به وجود آمده برای همکاری هر چه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پیشبرد اهداف طرح شاهد اعلام آمادگی نمود.

در پایان مقرر شد ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر بنیاد نخبگان در آینده نزدیک تشکیل شود همچنین یکی از مدیران آن مجموعه به عنوان مسؤول پیگیری و هماهنگی امور مربوطه به دبیرخانه اداره کل طرح شاهد و ایثارگر معرفی و متعاقباً جلسات دو دستگاه در حوزه های مختلف و در کمیسیونهای مشترک به طور مستمر برگزار گردد.
در این جلسه دکتر قاسمی معاون اداره کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha