کد خبر 219068
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

رییس دیوان عدالت اداری بی‌واسطه با زنجانی‌ها دیدار کرد

رییس دیوان عدالت اداری بی‌واسطه با زنجانی‌ها دیدار کرد

 رییس دیوان عدالت اداری کشور روز چهارشنبه در سفر به این استان بدون واسطه و به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و در خصوص مسایل و مشکلات مراجعه کنندگان، دستورهای لازم را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری روز چهارشنبه در حاشیه این دیدار، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی ما دیدار چهره با چهره با اقشار مختلف مردم است که در این سفرها موارد و مشکلات مربوط به حوزه کاری دیوان بررسی و دستور لازم صادر می شود.

این مسوول ادامه داد: به طور طبیعی بخشی از درخواستها در مرکز با ملاحظه پرونده و سوابق مربوط بررسی و تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی، کارگروه های تخصصی با مدیران استانی نیز برگزار می شود، گفت:این برنامه فردا در این استان به صورت تخصصی در سه حوزه مربوط به شهرسازی، اقتصادی و بانکی، کار و تامین اجتماعی و همچنین حوزه مسائل اداری و استخدامی برگزار خواهد شد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور ادامه داد: مدیران مسائل و مشکلاتی دارند که پس از مطرح کردن آنها راهکارهای مناسبی اتخاذ و پس از جمع بندی از طریق دیوان پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تازگی قانون دیوان عدالت اداری مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت و در خرداد سال جاری ابلاغ شد، اظهار داشت: یکی از نکات مهم که امروز دیوان پیگیری می کند اجرای بخشی از قانون تبصره چهار ماده ۱۶ است.

حجت الاسلام مظفری افزود: این تبصره همه دستگاه ها را مکلف کرده است درخواست های مراجعه کنندگان را در مهلت قانونی به صورت مکتوب و مستند پاسخ بدهند که دیگر نیازی به مراجعه حضوری آنها در دیوان عدالت اداری کشور نباشد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور امروز درخواست های بیش از ۳۰۰ نفر را مورد رسیدگی قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha