کد خبر 219058
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

سخنگوی سپاه پاسداران:

شلیک به شهید حمیدرضا هاشمی یک تیراندازی کور نبود

شلیک به شهید حمیدرضا هاشمی یک تیراندازی کور نبود

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: شلیکی که به شهید هاشمی(مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان) شد، شلیک همراه با شناخت بود و اینگونه نبود که در یک تیراندازی کور اتفاق بیفتد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز پنجم مهرماه در دیدار با پدر شهیدسید حمیدرضا هاشمی در کرمان اظهار کرد: پاسداران هر کدام عطر و بوی خاص و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و انقلاب دارند.

او با برشمردن ویژگی‌های شهید هاشمی عنوان کرد: شهید هاشمی برای حفظ جان هموطنانمان بسیار دل می‌سوزاند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح صحنه شهادت شهیدهاشمی(مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان) عنوان کرد: فردی با آن درجه از مسئولیت، تجربه و سابقه‌ای که در کارهای اطلاعاتی دارد و علی رغم آنکه می‌دانست دشمن چهره ‌اش را شناسایی کرده و پست و مسئولیت و ماموریت او را می‌داند اما وقتی حس می‌کند که جان تعدادی از مردم بی گناه ما در زاهدان در خطر است، خود را به کانون اصلی شورش می‌رساند.

او بیان کرد: شلیکی که به شهید حمیدرضا شد، شلیک همراه با شناخت بود و اینگونه نبود که در یک تیراندازی کور اتفاق بیفتد.

سردار شریف با تاکید بر این که حمیدرضا یکی از عناصر اطلاعاتی برجسته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور بود، تصریح کرد: با وجود آنکه شهید هاشمی اشراف اطلاعاتی خاصی داشت، اما وقتی دید جان هموطنانمان در خطر است و احساس کرد که می‌تواند ناجی باشد تقریباً مانند دوران دفاع مقدس که یک نفر خود را روی مین می‌انداخت تا معبر برای رزمندگان دیگر باز شود، دقیقاً حمیدرضا مشابه همان کار را انجام داد و در صحنه رفت تا جان تعدادی زن، بچه و مردم بی گناه را نجات دهد.

مسئول روابط عمومی سپاه بیان کرد: برای خانواده سپاه پاسداران افتخار بزرگی است که چنین نیروهای ارزشمندی را در دامن خود پرورش داده و از خداوند می‌خواهیم تا ما هم راه این شهیدان سرافراز را ادامه دهیم و رهروان واقعی برای تحقق آرمان‌های آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha