کد خبر 219050
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

مشاور رئیس جمهور: جنگ ترکیبی دشمن متمرکز بر باورها است

مشاور رئیس جمهور: جنگ ترکیبی دشمن متمرکز بر باورها است

مشاور امور روحانیت رئیس جمهور گفت: هدف اصلی دشمن از به راه اندازی جنگ ترکیبی، انحراف در باورهای جامعه است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه علمیه در مراسم آغاز سال جدید حوزه علمیه هرمزگان با بیان این که رئیس جمهور بر حمایت از نهادهای فرهنگی و دینی تأکید ویژه ای دارند و به دنبال جبران عقب ماندگی های گذشته هستند.

وی با بیان این که یکی از اصلی ترین کانون های مورد هجمه دشمنان در جنگ ترکیبی، باور و فرهنگ و اندیشه مردم کشورمان است، خاطرنشان کرد: آنان می دانند که مهم ترین سد بر سر راه آنان در مسیر اباهه گری، باورها و عقاید ملت مسلمان ایران است و لذا بر گرفتن این باورها و انحراف در آنها متمرکز شده اند.

مشاور رییس جمهور با تصریح بر این که مهمترین مسئولیت طلاب تلاش برای تحقق تمدن اسلامی است، افزود: ملت سازی و تمدن سازی در سایه توجه به همه اقشار میسر است و تمام اجزای جامعه اسلامی در مسیر این حرکت عظیم نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام دولابی تصریح‌کرد: نقش حوزه در ایفای این مسؤولیت کلان اهمیت فراوانی دارد و طلاب می بایستی در نظام اقتصادی، تربیتی، سیاسی و هنری و حتی شهرسازی و معماری آگاهی داشته و جامعه را به سمت و سوی دین و اثربخشی دین در حوزه های مختلف رهنمون باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha