کد خبر 219045
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

استاندار مازندران:

مازندران آماده حذف روادید گروهی گردشگری با کشورهای خزر است

مازندران آماده حذف روادید گروهی گردشگری با کشورهای خزر است

استاندار مازندران گفت: این استان آمادگی حذف روادید گروهی گردشگری با کشورهای حاشیه خزر را دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در همایش ملی رویداد گردشگری با بیان اینکه این استان در تولید محصولات مختلف از جمله کشاورزی و برنج صنایع دستی ظرفیت‌های زیادی دارد، گفت: وجود جاده‌های ارتباطی جنگل هیرکانی از جذاب ترین جاذبه‌های گردشگری است.

وی با بیان اینکه مراوده فرهنگی و گردشگری منجر به رونق تجارت بین کشورها می‌شود، گفت: حذف رویداد گردشگری بین ایران و روسیه حضور گردشگران در استان را افزایش می‌دهد.

استاندار مازندران ملی یادآور شد: دولت برای توسعه صنعت گردشگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حسینی پور با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان مازندران و حضور بزرگانی نظیر نیما یوشیج درباره حذف روادید گردشگری گروهی یادآور شد: مازندران آمادگی آن را دارد با دیگر کشورهای حاشیه خزر، روادید گروهی گردشگری را حذف کند.

وی با بیان اینکه مازندران مرکز ثقل کریدور شمال - جنوب است، افزود: مردم متمدن استان نسبت به حفظ بی نظیرترین جنگل‌های هیرکانی اقدام کردند و این جنگل جذابیت‌های ویژه ای برای گردشگران دارند.

استاندار مازندران فعالیت‌های کشاورزی و شیلات را از مهمترین منابع سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: با تقویت گردشگری کشاورزی و شیلاتی می‌توان مسیر جدیدی را برای گردشگری استان باز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha