کد خبر 218983
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

با حضور سردار سلامی و سردار نائینی انجام شد؛ 

رونمایی از دو کتاب “سربلند میدان” و “روشنای بدر” در پنجمین دوره همایش “نام ها و یادها”

رونمایی از دو کتاب “سربلند میدان” و “روشنای بدر” در پنجمین دوره همایش “نام ها و یادها”

پنجمین دوره همایش “نام ها و یادها” همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تقدیر از ۴۵ فرمانده راوی تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ۱۰ خانواده فرمانده شهید و رونمایی از کتاب «روشنای بدر» و « سربلند میدان» برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، پنجمین دوره همایش “نام ها و یادها” همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تقدیر از ۴۵ فرمانده راوی تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ۱۰ خانواده فرمانده شهید و رونمایی از کتاب «روشنای بدر» و « سربلند میدان» در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.  

در این مراسم که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار علی محمد نائینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و جمعی از خانواده فرماندهان شهید دفاع مقدس برگزار شد از دو کتاب “سربلند میدان” و “روشنای بدر” رونمایی شد.

کتاب “سربلند میدان” زندگینامه شهید سیدمحمد حجازی و کتاب “روشنای بدر” زندگینامه پاسدار شهید اسماعیل دقایقی را روایت میکند.

سعید علامیان نویسنده کتاب “سربلند میدان” به بررسی دقیق زندگی پر افتخار سردار حجازی از تولد تا شهادت می پردازد که حاصل ۸۰ ساعت گفتگو با خانواده، همرزمان و راویان زندگی این شهید بزرگوار است.

مرضیه نظرلو نویسنده کتاب “روشنای بدر” نیز به بررسی دقیق زندگی پر افتخار سردار شهید اسماعیل دقایقی می پردازد که فرماندهی نیروهای عراقی که به رزمندگان جمهوری اسلامی پیوستند را عهده دار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha