کد خبر 218948
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

معاون استاندار خراسان‌شمالی: داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۲۶ مهر فرصت اعتراض دارند

معاون استاندار خراسان‌شمالی: داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۲۶ مهر فرصت اعتراض دارند

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس تا سوم مهر فرصت دسترسی به سامانه ثبت نام و اعتراض داشتند که این فرصت تا ۲۶ مهر ماه تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی، در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: تامین زیر ساخت های حوزه انتخابات حائز اهمیت است زیرا انتخابات برای نظام یک فرصت است که منجر به تولید قدرت و همراهی بیشتر مردم و استیفای حقوق ملت و منافع عمومی می شود.

وی همچنین تامین زیر ساخت های اینترنتی را موجب سهولت کار برای رای دهندگان دانست و گفت: یک‌ماه قبل از انتخابات باید تمام بسترهای انتخاباتی فراهم شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اصحاب رسانه را حلقه وصل مردم با ستاد انتخابات دانست و افزود: باید رسانه‌ها پررنگ تر حضور یابند تا در جریان مطالبات مردم قرار گیریم.

ناهیدی خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی ۴۴۵ نفر پیش ثبت نام انجام داده اند که این داوطلبان از ۲۷ شهریور می توانستند اسناد خود را در سایت مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان تا سوم مهر فرصت دسترسی به سامانه ثبت نام و اعتراض داشتند که این فرصت تا ۲۶ مهر ماه تمدید شده است.

رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کد رهگیری برای افراد فاقد مشکل ارسال شده و برای کسانی که این کد ارسال نشده باید مدارک دوباره احراز شود و تا یک روز قبل انتخابات هم این اصلاحات انجام شود قابل قبول خواهد بود.

ناهیدی، مهم ترین رویداد امسال را انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات تحقق اراده مردم است که ستاد انتخابات هم باید زمینه سازی خوبی برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان فراهم کند .

وی معرفی معتمدین را از دیگر اقدامات ستاد انتخابات ذکر کرد و افزود: با انتخاب معتمدین، هیات های اجرایی انتخاب می شوند که این هیات ها نقش مستقیمی در اجرای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهند داشت.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تاکنون در مجموع ۱۴۴۷ خبر و تحلیل انتخاباتی از استانداری و فرمانداری ها تهیه و برای وزارت کشور ارسال کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha