کد خبر 218917
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان پرداخت شده است، گفت: به دنبال این هستیم تا امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت کنیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سیدمجتبی موسوی، امروز سه شنبه، چهارم مهر در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار کرد: در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بنیادهای مختلفی فعالیت دارد.

 وی گفت: این ستاد حدود سه هزار میلیارد تومان تاکنون در خراسان جنوبی خدمات ارائه کرده است و در بحث تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال از سال ۹۷ تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان در استان پرداخت کرده‌ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت کنیم و این تسهیلات توسط ۳۰ تسهیل‌گر و مجری در هر شهرستان پرداخت می‌شود.

موسوی تصریح کرد: در زمینه خدمات عام المنفعه بالغ بر ۱۵۰ مدرسه در استان احداث کرده ایم و از سال گذشته تاکنون نیز دو خوابگاه در استان افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: ساخت خانه عالم و بیمارستان و احداث ۱۴ درمانگاه، آب رسانی به ۱۶۰ روستا و تحت پوشش قرار دادن ۲ هزار یتیم از دیگر خدمات این ستاد در استان است.

موسوی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار نفر در خراسان جنوبی متقاضی کار هستند، افزود: این امکان وجود دارد که طی یک برنامه سه یا ۴ ساله شاهد کم شدن میزان بیکاری در استان باشیم و طی تفاهم نامه‌ای با استانداری خراسان جنوبی به دنبال این هستیم تا به مباحثی از جمله صنایع، کشاورزی بپردازیم.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز گفت: مشکلات اقتصادی کشور، درسال های اخیر دامن‌گیر رسانه‌های استان نیز شده است اما برای انعکاس عملکرد نظام به حفظ نیروهای با تجربه نیاز است در حال که متاسفانه خروجی نیروی انسانی از حوزه رسانه ها زیاد است.

وی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و اجرای برنامه‌های مشترک برای اصحاب رسانه را خواستار شد و اظهار کرد: وی برای حفظ رسانه‌ها همه ارگان‌ها باید کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha