کد خبر 218886
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰

بهترین برندهای تولید کننده دوچرخه در جهان

بهترین برندهای تولید کننده دوچرخه در جهان

دوچرخه‌سواری یکی از بهترین و سالم‌ترین فعالیت‌های ورزشی و تفریحی است که پتانسیل این را دارد به یک فعالیت روزانه تبدیل شود. حتی اگر بتوانید دوچرخه را جایگزین وسایل حمل و نقل موتوری کنید. هم در طول روز تحرک کرده‌اید و هم به حفظ محیط زیست کمک نموده‌اید.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ برای اینکه تجربه خوبی از دوچرخه‌سواری داشته باشید، باید انتخاب این وسیله بسیار دقت کنید. درواقع شما باید دوچرخه‌ای را انتخاب کنید که هم با انتظاراتتان مطابقت داشته باشد و هم به بودجه‌تان بخورد. پس بهتر است اول بودجه خود را در نظر بگیرید، سپس انتظاراتتان را روی یک کاغذ بنویسید و در نهایت با فیلتر گزینه‌های موردنظرتان به یک انتخاب خوب برسید.

دوچرخه جاینت

جاینت را باید یکی از محبوب‌ترین برندهای دوچرخه دانست که به‌خاطر قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایش بسیار شهرت پیدا کرده است. این شرکت تایوانی دوچرخه‌هایی بسیار محکم و باکیفیت تولید می‌کند و انواع مختلفی همچون دوچرخه‌های کوهستان، جاده‌ای، شهری، BMX  و تورینگ دارند. شما می‌توانید انواع دوچرخه جاینت را در بازار ایران به راحتی از فروشگاه‌های معتبر دوچرخه تهیه کنید.

دوچرخه ویوا

ویوا یکی دیگر از برندهای مطرح  و محبوب در ساخت دوچرخه است. این شرکت محصولات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهد که قیمت مناسبی هم دارند. دوچرخه‌های ویوا برای مسیرهای مختلف مثلا مسیرهای کوهستانی و جاده‌ای و شهری مناسب است و همچنین این شرکت انواع و اقسام دوچرخه‌های برقی را هم تولید می‌کند. از پرفروش‌ترین مدل‌های دوچرخه ویوا می‌توان به سیتی-7 و ویوا ایکس-تریل اشاره کرد.

دوچرخه‌های ویوا طراحی بسیار زیبا و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند اما برخی از افراد منتقد وزن بالای آنها و اینکه برخی از قطعاتشان به راحتی پیدا نمی‌شود، هستند. لازم است که هنگام خرید به این مسائل هم توجه کنید و در نهایت یک تصمیم درست بگیرید.

دوچرخه فوجی

برند دوچرخه محبوب بعدی در میان مردم، فوجی نام دارد. شرکت فوجی را در دهه هفتاد میلادی، فوجی‌کاوا در ژاپن تاسیس کرد. مردم درباره دوچرخه‌های فوجی می‌گویند که " این دوچرخه‌ها مرگ ندارند!" در ساخت دوچرخه‌های این برند از بهترین فناوری‌ها استفاده شده است. معمولا کسانی که تجربه استفاده از این دوچرخه ژاپنی را دارند، می‌دانند که این وسیله در تمام سال‌های عمرش بدون اینکه نیازی به تعمیر و تعویض قطعات داشته باشد به کار خودش ادامه می‌دهد. پس اگر محصولی با عمر بالا می‌خواهید باید به سراغ دوچرخه فوجی بروید.

دوچرخه مریدا

مریدا هم یکی از برندهای دوچرخه خوب و پرطرفدار در بازار است. کیفیت بالا و طراحی زیبا را باید از دلایل اصلی محبوبیت دوچرخه‌های این برند در میان مردم دانست. از دیگر ویژگی‌های دوچرخه مریدا باید به سبک و سریع بودنشان و تنوع بالا در مدل‌ها اشاره کرد. از برخی دوچرخه‌های تولید شده توسط برند مریدا می‌توان برای شرکت در مسابقه هم استفاده کرد که البته قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. به‌طور کلی باید بدانید که قیمت دوچرخه‌های مریدا نسبتا بالا محسوب می‌شود و این را باید در لیست معایب این برند قرار داد.

دوچرخه اسکات

دوچرخه‌های اسکات نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان محبوبیت و شهرت دارد. اسکات قطعات با کیفیتی دارد و به‌خاطر طراحی فوق‌العاده‌اش دارای ظاهری فوق‌العاده است.  این وسیله در کشور اسکاتلند ساخته می‌شود اما چند فروشگاه رسمی در ایران آن را به فروش می‌رسانند. اگر به دنبال یک دوچرخه خوب و با کیفیت هستید، اسکات یکی از گزینه‌هایی است که باید به آن فکر کنید.

دوچرخه بلست

برند دوچرخه محبوب بعدی در میان علاقمندان به دوچرخه‌سواری، بلست نام دارد. دوچرخه‌های این برند دارای کیفیت بالا و طراحی‌های بسیار جدید هستند. شما می‌توانید دوچرخه‌های اصل بلست را از فروشگاه‌های رسمی بلست در ایران خریداری کنید. اگر دوست دارید دوچرخه‌ای سبک و سریع برای کاربردهای متنوع نیاز دارید، تا در مسابقات جاده‌ای گرفته تا طبیعت‌گردی و استفاده روزانه و...، بلست انتخاب خوبی خواهد بود.

بهترین برندهای تولید کننده دوچرخه در جهان

هنگام خرید دوچرخه به نکات زیر توجه کنید

بدون تست خرید نکنید

هنگام خرید دوچرخه بهتر است ابتدا آن را در فروشگاه تست کنید و مطمئن شوید با آن راحت هستید و بعد اقدام به خرید نمایید. درصورتی که قصد خرید آنلاین دارید، جایی را انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی محصول داشته باشد.

فروشگاه درست را انتخاب کنید

سعی کنید از فروشگاه‌های رسمی و مطمئن خرید نمایید اگر بتوانید به نمایندگی برندی که می‌خواهید دوچرخه آن را بخرید مراجعه نمایید تا هم از اصل بودن دوچرخه مطمئن شوید و هم امکان استفاده از خدمات پس از فروش را داشته باشید، بهترین کار را کرده‌اید.

دوچرخه‌ای مطابق با هدفتان انتخاب کنید

از قبل انتظارتان از یک دوچرخه را بسنجید و سپس براساس همان چیزهایی که می‌خواهید یک گزینه انتخاب کنید. اگرچه دوچرخه‌های مختلف شباهت‌های زیادی با هم دارند اما اگر دوچرخه‌ای دقیقا مطابق با نیازتان بخرید کارایی بهتری برایتان خواهد داشت.

سعی کنید از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه استفاده کنید

معمولا فروشگاه‌ها به مناسبت‌های مختلف تخفیفاتی را برای دوچرخه‌های خود در نظر می‌گیرند، سعی کنید خریدتان را در زمانی انجام دهید که این تخفیفات شامل حالتان شود.

سایز مناسب را انتخاب کنید

دوچرخه‌ها سایزهای مختلفی دارند و شما باید هنگام خرید به این نکته توجه کنید و سایز مناسب خود را انتخاب نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha