کد خبر 218879
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

فرمانده نزاجا:

هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بر آستان شهدا سر فرود آوریم/ با اقتدا به شهدا، رهبرمان را تنها نگذاریم

هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بر آستان شهدا سر فرود آوریم/ با اقتدا به شهدا، رهبرمان را تنها نگذاریم

حیدری عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بر سر آستان شهدا سر فرود آوریم، این هفته را عزیزانی که بی نظیر و بی بدیل بودند آفریدند و امام خود را تنها نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین بزرگداشت شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدایا همانند شهدا همه ما را به صراط مستقیم هدایت بفرما و خوشا به حال شهدا، در طول تاریخ بشریت انبیا نماد عینی صراط مستقیم بودند، افزود:  امروزی که در آن هستیم رسول گرامی اسلام در بین ما نیست، بنابراین تامل نیاز است تا همانند شهدا ما هم نماد صراط مستقیم خود را بشناسیم و رهبر خود قرار داده و پشت سر وی راه برویم، این صراط مستقیم رهبر و ولی فقیه یعنی امام خامنه ای هستند.

حیدری عنوان کرد:  هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بر سر آستان شهدا سر فرود آوریم، این هفته را عزیزانی که بی نظیر و بی بدیل بودند آفریدند و امام خود را تنها نگذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: امروز میدان برای ما باز است و با پیروی از امام خامنه ای و با تنها نگذاشتن امام خود، شرمنده شهدا نشویم. باید به دنیا نشان دهیم که امام خود را تنها نگذاشته و نزد شهدا نیز شرمنده نشویم.

وی با بیان اینکه، یاداوری نام شهدا خدمت بزرگی به جامعه اسلامی ما است، افزود: شهید آبشناسان شهید بی نظیری بود که صدام برای سر او جایزه تعیین کرده بود. شهید آبشناسان طی نامه ای به صدام ملعون، رجز خوانی میکرد. در بستر ولایت قطعا شخصیت هایی مثل آبشناسان حاضر خواهند شد ولی شخصیت ایشان خاص و بی بدیل است.

وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و بصیرت امام ما، امروز  افتخار ماست که جنگیدیم و یک وجب از خاک کشور را ندادیم تا نزد خانواده های شهدا و مردم ایران سربلند باشیم.  امروز در آسمان ارتش ۴۸هزار ستاره وجود دارد و بد به حال ما که با نگاه کردن به این تعداد شهید، راه ولایت مداری را گم کنیم. با اقتدا به شهدا، رهبرمان را تنها نگذاریم.

حیدری با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت امروز ابروی جهان اسلام است افزود: یدالله منفرد، جوان ترین افسر ارتش جمهوری اسلامی ایران بود در سوریه به شهادت رسید. پشت  رهبر انقلاب خود می ایستیم تا جبهه مقاومت به تمامی دنیا توسعه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha