کد خبر 218825
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

بهره‌برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو جوادیه با حضور دانش‌آموزان

بهره‌برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو جوادیه با حضور دانش‌آموزان

مدیر ارشد خط ۳ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تجهیز و بهره‌برداری ورودی جدید ایستگاه مترو جوادیه و راه‌اندازی ۴ دستگاه پله برقی در این ایستگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمدجواد محمدی فرد مدیر ارشد خط ۳ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در مراسم بهره‌برداری ورودی جدید ایستگاه مترو جوادیه که با حضور دانش‌آموزان انجام شد گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای سهولت در تردد مسافران، ورودی دوم ایستگاه جوادیه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امروز میزبان گروهی از دانش‌آموزان از یکی از مدارس نزدیک این ایستگاه بودیم تا ضمن افتتاح ورودی جدید نکات مرتبط با تردد ایمن در ایستگاه‌های مترو به‌خصوص استفاده صحیح از پله‌برقی‌ها را به آنها یادآور شویم. در این مراسم کارکنان شرکت با دانش‌آموزان همراه شدند و به‌صورت عملی نکات مهم در خصوص ایمنی در مترو را برای آنها تشریح کردند و به سؤالات آنها پاسخ گفتند.

مدیر ارشد خط ۳ شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: به جهت بهره‌برداری از این ورودی جدید، تعداد ۷ دستگاه گیت در این ایستگاه نصب شد که این گیت‌ها با تعمیر گیت‌های معیوب از سایر ایستگاه‌های خط تأمین شدند و با این کار در مجموع قریب بر ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی داشتیم.

محمدی فرد با اشاره به اینکه خط ۳ مترو تهران با ۲۷۷ دستگاه پله برقی فعال دارای بیشترین تعداد پله برقی در میان خطوط مترو است خاطرنشان کرد: امروز با بهره‌برداری از ۴ دستگاه پله برقی در ورودی جدید ایستگاه جوادیه این رقم به ۲۸۱ دستگاه پله برقی فعال رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha