کد خبر 218796
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

صحرایی خبر داد؛

اخذ مجوز راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس سه استان کشور

اخذ مجوز راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس سه استان کشور

وزیر آموزش و پرورش از اخذ مجوز راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس سه استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه شهید عاصمی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال خبرنگاری در پاسخ به سوالی در خصوص راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس گفت: در سه استان برای ایجاد مراکز نیکوکاری از کمیته امداد مجوز گرفتیم ولی امر خیر و کار خیر در مدرسه‌ها جاری است. مدیران مدارس الگوهایی از این کار هستند و امیدوارم سازمان دانش آموزی به زودی بتواند برای دایر کردن مراکز نیکوکاری در همه استان‌ها مجوز دریافت کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های ایرانیان در طول تاریخ این بوده است که دیگران را در مهربانی خود شریک کنند و این امر در مدرسه‌ها جلوه زیباتری دارد. ما می‌خواهیم دخالت دولتی را در آن کم کنیم و دانش آموزی بماند. از این رو سازمان دانش آموزی محور این امر است. تا کنون سه استان مجوز گرفتند و باقی استان‌ها هم مجوز خواهند گرفت. در این راستا به جهت انضباط باید با کمیته امداد باید هماهنگ باشیم.
 
وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره توزیع شیر در مدارس یادآور شد: توزیع شیر مدرسه فقط در مقطع ابتدایی و در سراسر کشور اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha