کد خبر 218759
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

شهدا با ایثار و از خود گذشتگی موجب اعلای انقلاب اسلامی شدند

شهدا با ایثار و از خود گذشتگی موجب اعلای انقلاب اسلامی شدند

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهدا انقلاب اسلامی ایران با ایثار و از خود گذشتگی موجب اعتلای انقلاب اسلامی ایران شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام طاها توکلی دوشنبه شب در آئین یادواره ۴۵ شهید معظم شهرستان سروآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم فهیم سروآباد و خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مراسم یادواره شهدا و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

وی افزود: همه موجودات و کائنات به دنبال کمال هستند و شهدا با از خود گذشتگی و ایثار به کمال نهایی که همان قرب پروردگار است دست پیدا کردند.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش امام راحل شهید و شهادت معنای مقدسی دارد و شهدا با اخلاص خود به قرب پروردگار دست پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش پیامبر هرکسی که به دنبال حقانیت و رسیدن به کمال باشد و بعد از پیمودن مراتب کمال به جایگاهی که همواره آن را دنبال می‌کند دست پیدا می‌کند و معرفت را به دست می‌آورد.

حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد: کسی که معرفت داشته باشد و قدم را در راه خدا بردارد به سعادت دست پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: وجود ۴۵۲ شهید در شهر سروآباد نشان از پایبندی مردم این منطقه به انقلاب اسلامی است و این شهدا به تعبیری با پروردگار خود معامله کردند.

امام راحل تمام معادلات دشمنان را برهم زد

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: امام راحل تمام معادلات دشمنان را برهم زد و آنها را در راه رسیدن به اهداف خود مأیوس کرد.

وی همچنین به اهمیت بصیرت و آگاهی در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان اهمیت بسیار زیادی دارد و خدا را شکر به برکت خون شهدا امروز توانسته‌ایم در برابر هجمه دشمنان بایستیم و آنها را در راه رسیدن اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس به اهمیت جهاد تبیین اشاره و تاکید کرد: لازم است مسئولان عملکرد خود را به درستی برای مردم بیان کنند و با روشنگری دهان دشمنان و یاوه‌گویان را ببندند.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز موجب توفیق ما می‌شود بصیرت و هوشیاری است و خون پاک شهیدان الگویی برای تمام نسل‌هاست.

حج الاسلام توکلی در پایان خاطرنشان کرد: وجه اشتراک تمام وصیت نامه شهدا اول و آخر ولایت‌مداری است و انشالله در این راه ثابت قدم بمانیم تا دین خود را به مکتب شهید و شهادت ادا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha