کد خبر 218667
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

رونمایی از اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا»

رونمایی از اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا»

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا» در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مصطفی آمون، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل در غرفه «سلیمانی های گام دوم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا» رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این اینفوگرافی شامل فرازهایی از فرمایشات آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار دست اندکاران کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با مقام معظم رهبری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: این اینفوگرافی در قطع ۵۰ در ۷۰ و با کیفیت عالی به طبع چاپ رسیده است و علاقمندان جهت دریافت این پوستر می‌توانند از طریق غرفه کانون‌های مساجد واقع در باغ موزه دفاع مقدس اقدام کنند.

آمون افزود: ۱۲ نکته کلیدی که آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محضر مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه شهدا بیان کرده اند در این اینفوگرافی به آن اشاره شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha